سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تحمیل شهردار آینده لاهیجان یا تحمیل تراوشات ذهنی به مردم؟!
    25 شهریور 1396 - 9:42
    شناسه : 87580
    0

    این که اسامی این ۲۱ نفر چگونه و با چه هدفی به دست برخی سایت های محلی رسیده است خود جای تامل دارد چرا که یقیناً از سوی یک یا برخی اعضای شورا این لیست در اختیارشان قرار داده شده و یا حتی ممکن است این اسامی نیز کذب و ساخته تراوشات ذهنی باشد! اختصاصی […]

    پ
    پ

    این که اسامی این ۲۱ نفر چگونه و با چه هدفی به دست برخی سایت های محلی رسیده است خود جای تامل دارد چرا که یقیناً از سوی یک یا برخی اعضای شورا این لیست در اختیارشان قرار داده شده و یا حتی ممکن است این اسامی نیز کذب و ساخته تراوشات ذهنی باشد!

    شهرداری لاهیجان - تحمیل شهردار آینده لاهیجان یا تحمیل تراوشات ذهنی به مردم؟! - القا

    اختصاصی «بامردم»،  برخی از سایت های خبری محلی در حالی از گزینه‌های شهرداری لاهیجان پرده‌برداری کرده و سعی در حساس کردن ذهنیت و افکار عمومی نسبت به این گزینه ها و تحمیلی نشان دادن آن ها دارند که هنوز هیچ گونه لیست اسامی نامزدهای تصدی شهرداری به صورت رسمی از سوی شورای شهر منتشر نشده است!

    از سوی دیگر در مصاحبه های اعضای شورای شهر نیز فقط به تعداد ۲۱ نفره گزینه های تصدی شهرداری لاهیجان اشاره شده بود، این که اسامی این ۲۱ نفر چگونه و با چه هدفی به دست این سایت های محلی رسیده است خود جای تامل دارد چرا که یقیناً از سوی یک یا برخی اعضای شورا این لیست در اختیارشان قرار داده شده و یا حتی ممکن است این اسامی نیز کذب و ساخته تراوشات ذهنی افراد باشد!

    آنچه که مشخص است علی رغم تاکید اعضای شورا به آرامش و عدم گمانه زنی های بی پایه و اساس در رابطه با انتخاب شهردار آینده لاهیجان، عده ای همچنان به دنبال حواشی و القا و انتشار تفکرات و ساخته های ذهنی خود در میان مردم هستند و در حالی از برخی نام ها به عنوان گزینه های اصلی، تحمیلی، معمولی و ده ها عنوان و صفت دیگر نام می برند که بررسی های خبرنگار «بامردم» نشان می دهد نه تنها هیچ کدام از این عناوین و صفت ها صحیح نمی باشند بلکه کار بررسی رزومه و برنامه های گزینه های تصدی شهرداری لاهیجان همچنان ادامه داشته و پس از مشخص شدن گزینه های نهایی، جلسه یا جلسات انتخاب شهردار به صورت علنی برگزار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “تحمیل شهردار آینده لاهیجان یا تحمیل تراوشات ذهنی به مردم؟!”
    1. سلام
      آقا تورا بخدا درد فرهنگیان لاهیجان را اطلاع رسانی کنید. نزدیک یکسال اداره آموزش پرورش رییس نداره ‌.آقای رحمتی و باندش اجازه نفس کشیدن را هم به فرهنگیان نمیدن. سه لاهیجی باسواد و مدیر برای ریاست اداره معرفی شدند‌ آقایان پیش بهار ، خداجو ،سرمست
      متاسفانه رحمتی فقط وفقط بخاط اینکه نماینده حمایت کرده آنها را داره میسوزانه و یک بازنشسته از لنگرودررا معرفی کرده که بزودی ربیس اداره میشه. یعنی در لاهیجان فرهنگی تحصیلکرده جوان مدیر نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.