جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هاکاتوریسم، ماراتن برنامه‌نویسی وب و موبایل در حوزه‌ی گردشگری برگزار می‌شود + پوستر
    12 تیر 1395 - 2:13
    شناسه : 8761
    0

    اختصاصی/ هاکاتوریسم اولین ماراتن برنامه‌نویسی وب و موبایل در حوزه‌ی گردشگری است که در روزهای ۲۵ الی۲۷ مردادماه 139۵ به میزبانی پارک علم و فناوری استان گیلان، رشت برگزار خواهد شد. به گزارش بامردم، این رویداد، با هدف پوشش‌دهی خلاهای موجود در این حوزه، با توجه به دوران پسابرجام و همگام با گشایش مرزهای کشور […]

    پ
    پ

    اختصاصی/ هاکاتوریسم اولین ماراتن برنامه‌نویسی وب و موبایل در حوزه‌ی گردشگری است که در روزهای ۲۵ الی۲۷ مردادماه 139۵ به میزبانی پارک علم و فناوری استان گیلان، رشت برگزار خواهد شد.

    به گزارش بامردم، این رویداد، با هدف پوشش‌دهی خلاهای موجود در این حوزه، با توجه به دوران پسابرجام و همگام با گشایش مرزهای کشور بر روی گردشگران برگزار می‌شود.

    هاکاتوریسم رویداد سه روزه‌ای است که با حضور حدود ۲۰ تیم 3 تا 5 نفره برگزار می‌شود. تیم‌ها در روز اول با چالش‌های خود آشنا شده و به کمک مربیان به ارائه‌ی راه‌حل‌هایی برای این چالش‌ها می‌پردازند. مربیان حاضر در رویداد، باتوجه به پارامتر‌های ارزیابی که از قبل در اختیارشان قرار داده شده است و خروجی کار تیم‌ها، تیم‌ها را برای ارائه نهایی محصولشان در برابر داوران انتخاب می‌کنند.

    مراسم اختتامیه این ماراتن در روز آخر ساعت 17 آغاز می شود و تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی محصول خود را در برابر داوران به نمایش خواهند گذاشت.

    برای کسب اطلاعات بیشتر اعم از ثبت‌نام تیم‌ها، زمان‌بندی، ‌معرفی داوران، مربیان، شاخص‌های داوری و خبرهای آتی، به وب‌سایت hackatourism.ir مراجعه فرمایید.

    برنامه‌نویسی وب و موبایل در حوزه‌ی گردشگری

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.