سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تصادف شدید روی پل صابرین رشت+ تصاویر
    12 تیر 1395 - 10:52
    شناسه : 8768
    1

    در آخرین ساعات روز جمعه ترافیک شدید و غیرعادی روی پل غیر همسطح میدان صابرین رشت خبر از یک اتفاق می داد. به گزارش بامردم، کمی جلوتر که رفتیم خودروی سمندی را در سمت مقابل دیدیم که از سمت شاگرد تا نیمه خودرو به شدت آسیب دیده بود و تقریبا راه را بند آورده بود. خبری […]

    پ
    پ

    در آخرین ساعات روز جمعه ترافیک شدید و غیرعادی روی پل غیر همسطح میدان صابرین رشت خبر از یک اتفاق می داد.

    به گزارش بامردم، کمی جلوتر که رفتیم خودروی سمندی را در سمت مقابل دیدیم که از سمت شاگرد تا نیمه خودرو به شدت آسیب دیده بود و تقریبا راه را بند آورده بود. خبری از راننده سمند نبود. ماموران هم در تلاش بودند تا هرچه سریع تر مشکل ترافیک ناشی از این تصادف را رفع نمایند.

    شاهدان عینی از سرعت بالای سمند سفیدی که از بلوار شهید قلیپور به سمت گلباغ نماز در حرکت بود می گفتند. ظاهرا راننده سمند که با سرعت بالایی در حرکت بوده است به نیسان جرثقیلی که برای تعمیر روشنایی مسیر در کنار روگذر متوقف بود برخورد کرده و به سمت گاردریل میانی منحرف می شود و باآن برخورد شدیدی می کند که تقریبا از قسمت جلو خودروی سمند چیزی باقی نمی ماند.

    گزارش های مردمی حاکی از آن است که راننده سمند در فاصله کوتاهی پس از حادثه، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

    ۲۰۱۶۰۷۰۱_۲۱۵۹۲۹۲۰۱۶۰۷۰۱_۲۱۵۹۳۹۲۰۱۶۰۷۰۱_۲۱۵۹۵۳

    حرف تازه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.