پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آماده سازی هفت طرح ساحلی تالش برای استقبال از گردشگران
    12 تیر 1395 - 17:42
    شناسه : 8782
    0

    فرماندار تالش از آماده سازی هفت طرح ساحلی تالش برای استقبال از گردشگران خبر داد. به گزارش بامردم، علی فتح اللهی فرماندار تالش در صبح امروز (شنبه ) در ابتدای جلسه ستاد ساماندهی سواحل و خدمات سفرتالش از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس قدردانی کرد . وی در ادامه با […]

    پ
    پ

    علی فتح اللهی فرماندار تالش (3)

    فرماندار تالش از آماده سازی هفت طرح ساحلی تالش برای استقبال از گردشگران خبر داد.

    به گزارش بامردم، علی فتح اللهی فرماندار تالش در صبح امروز (شنبه ) در ابتدای جلسه ستاد ساماندهی سواحل و خدمات سفرتالش از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس قدردانی کرد .

    وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیتهای طرحهای سالم سازی دریا و حضور گردشگران در شهرستان گفت : با فعال سازی درست و بهنگام طرح های ساحلی شهرستان ، آماده استقبال از گردشگران باشیم .

    وی با تاکید لزوم برنامه ریزی دقیق و اصولی برای پیشگیری از بروز مشکلات برای گردشگران و بهره برداران از نواحی ساحلی ، وجود سواحل را یک مزیت بزرگ برشمرد و افزود : بسیاری از شهرستانها از وجود چنین نعمتی بی بهره هستند .

    فرماندار تالش با اشاره به اینکه تعداد هفت طرح ساحلی شهرستان برای استقبال از گردشگران آماده سازی می‌شود اظهار کرد : علاوه بر طرح های ساحلی شهرداری ها ، روستاهای ساحلی نیز با راه اندازی طرح های ساحلی روستایی توسط دهیاری ها می توانند در جذب گردشگر و استفاده از ظرفیت های ساحلی اقدام کنند .

    ما تلاش می کنیم با فعال کردن طرحهای ساحلی روستایی نقاط بیشتری را برای شنای گردشگران آماده کرده و امنیت بیشتری را برای گردشگران فراهم کنیم .

    مریان

    انتهای خبر/

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.