جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کلاهبرداری زوج جوان از گیلانی‌ها در پوشش استخدام راننده در تایلند
    26 شهریور 1396 - 14:03
    شناسه : 87905
    0

    رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری عوامل کلاهبرداری در پوشش ” استخدام راننده در کشور تایلند “در یک شبکه اجتماعی موبایلی خبر داد . سرهنگ”ایرج محمدخانی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت […]

    پ
    پ

    IMG11324532 - کلاهبرداری زوج جوان از گیلانی‌ها در پوشش استخدام راننده در تایلند - کلاهبرداری

    رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری عوامل کلاهبرداری در پوشش ” استخدام راننده در کشور تایلند “در یک شبکه اجتماعی موبایلی خبر داد .

    سرهنگ”ایرج محمدخانی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی تعدادی از شهروندان گیلانی مبنی بر کلاهبرداری از طریق شبکه اجتماعی موبایلی ” تحت پوشش استخدام راننده در شهر بانکوک کشور تایلند “، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.
    این مقام انتظامی با بیان اینکهبا پی جویی های فنی و پلیسی، عاملان کلاهبرداری در شبکه اجتماعی موبایلی که یک زوج جوان اهل رودبار و مشهد بودند، شناسایی شدند، اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی زن در مخفیگاهش و مرد که در خارج از کشور به سر می برد پس از ورود به کشور و بازگشت به محل سکونتش در شهرستان رشت، دستگیر شد.
    وی با اشاره به اینکه 2 متهم به صراحت به انجام بزه انتسابی اعتراف کرده اند، افزود: متهمان با درج آگهی تبلیغ استخدام راننده و بادیگارد در کشور تایلند و فرانسه در کانال های پرمخاطب شبکه های اجتماعی موبایلی در ازای پرداخت مبلغ معینی وجه نقد به مدیر کانال، اعتماد کاربران را جلب نموده و با فریب آنها حدود 3 هزار و 200 دلار کلاهبرداری کرده اند.
    سرهنگ محمدخانی با تاکید ر معرفی متهمان به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، به شهروندان توصیه کرد به تبلیغ آگهی استخدام کانالهای غیر مجاز و نامعتبر در پیام رسانهای موبایلی به هیچ عنوان اعتماد نکنند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.irگزارش کنند.

    *عکس تزئینی است

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.