جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هر نوع هزینه برای طرح‌های دریا نوعی سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود
    26 شهریور 1396 - 15:41
    شناسه : 87956
    0

    فرماندار لاهیجان گفت: هر نوع هزینه برای طرح های دریا نوعی سرمایه اجتماعی محسوب می شود و این طرح ها نیاز به حمایت و بنیه مالی دارند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ فرماندار شهرستان لاهیجان در نشست طرح سواحل بخش رودبنه با حضور بازرسین ویژه وزارت کشور گفت: دولت تدبیر و امید در سال […]

    پ
    پ

    فرماندار لاهیجان گفت: هر نوع هزینه برای طرح های دریا نوعی سرمایه اجتماعی محسوب می شود و این طرح ها نیاز به حمایت و بنیه مالی دارند.

    63 - هر نوع هزینه برای طرح‌های دریا نوعی سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود - رودبنه

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ فرماندار شهرستان لاهیجان در نشست طرح سواحل بخش رودبنه با حضور بازرسین ویژه وزارت کشور گفت: دولت تدبیر و امید در سال های اخیر به طرح های ساحلی به عنوان سرمایه های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته است و در این سرمایه‌های اجتماعی روح تازه ای دمیده شده است.

    سیدمحمد احمدی افزود: در گذشته نگاه به دریا بصورت ابزاری صرف بود ولی دولت یازدهم و دوازدهم به رفاه، آرامش و آسایش مردم در سواحل توجه دارد و همه ما مسوولان موظفیم که خدمت به مردم در سواحل را در دستور کار خود قرار دهیم زیرا حفظ جان مردم در سواحل از اهمیت زیادی برخوردار است.

    وی اظهارداشت: به نقاط خطر آفرین در سواحل باید توجه داشته باشیم و با تدبیر می توان جان بسیاری از مردم را نجات داد و از غرق شدن در سواحل جلوگیری کرد.

    وی خاطرنشان کرد: با غرق شدن عزیزانی در دریا علاوه بر خانواده ها که دچار تالمات روحی می شوند برای کسانی که برای رفاه حال مسافران خدمت می کنند تا آنها با سلامتی به شهرهای خود بر گردند نیز تاثر انگیز است.

    وی تصریح کرد: در 10کیلومتر ساحل لاهیجان یک طرح سالمسازی ایجاد شده که در سال های 94و 95 این طرح توسط شهرداری اداره می شد ولی در سال جاری این کار را بخشداری عهده دار شده است.

    وی به مسافرانی که در محدوده های خارج از طرح ها و نقاط خطر آفرین شنا می کنند هشدار داد و گفت: هشت مکان نیز به عنوان خطرآفرین در سواحل لاهیجان شناسایی شده است که شنا در این محدوده ها خطرهای جانی در پی دارند.

    فرماندار لاهیجان افزود: هر نوع هزینه برای طرح های دریا نوعی سرمایه اجتماعی محسوب می شود و این طرح ها نیاز به حمایت و بنیه مالی دارند.

    وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در واگذاری زمین محدودیت قانونی با منابع طبیعی وجود داشت به همین دلیل سرمایه گذاری در منطقه ساحلی لاهیجان امکانپذیر نشده است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.