پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شرکت تعاونی باید غیرسیاسی محض باشد تا جامعیت خود را حفظ کند
    26 شهریور 1396 - 17:38
    شناسه : 88009
    0

    نشست شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان آستانه اشرفیه باحضور مهندس حیدری فرماندار این شهرستان برگزار شد. به گزارش «بامردم»، رحیم حیدری در این نشست گفت: حاکمیت به بهانه های مختلف سعی دارد دخالت دولت را درحوزه اقتصادی به حداقل برساند و اقتصاد را تعاونگرا کند که این بسیار مفید بوده و به شکوفایی اقتصاد […]

    پ
    پ

    حیدری 1 - شرکت تعاونی باید غیرسیاسی محض باشد تا جامعیت خود را حفظ کند - آستانه اشرفیه

    نشست شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان آستانه اشرفیه باحضور مهندس حیدری فرماندار این شهرستان برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، رحیم حیدری در این نشست گفت: حاکمیت به بهانه های مختلف سعی دارد دخالت دولت را درحوزه اقتصادی به حداقل برساند و اقتصاد را تعاونگرا کند که این بسیار مفید بوده و به شکوفایی اقتصاد کمک می‌کند.

    فرماندار آستانه اشرفیه تاکید کرد: از نکات حائز اهمیت تعاونی توسعه و عمران شهرستان این است که برای شروع باید حداقل اعضای مشخص شده را داشته و جذب این اعضا نیز می بایست از گستردگی داده ها برخوردار باشد.

    وی افزود: هیات موسس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان آستانه اشرفیه به نسبت سایر شرکت تعاونی ها از اعضای تواناتر و متخصص تری برخوردار است.

    حیدری با بیان اینکه راهکار قانونی برای تقویت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان پیش بینی شده است، گفت: شرکت تعاونی باید غیرسیاسی محض باشد، تا جامعیت خود را حفظ کند.

    وی اضافه کرد: باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم این شرکت تعاونی توسعه و عمران را به موفقیت روزافزون برسانیم تا شرکت تعاونی قلم تطهیری بکشد به همه تعاونی هایی که موفق نبودند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه عنوان کرد: تشکیل و شروع شرکت تعاونی توسعه و عمران مقدمه ای برای همگرایی و وحدت در کارگروهی و همدلی در شهرستان باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.