×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان از آغاز عملیات برآورد خسارت آسیب دیدگان منازل مسکونی سیل اخیر شهرستان خبر داد.

مهدوی بنیاد مسکن - آغاز عملیات برآورد خسارت منازل مسکونی آسیب دیدگان سیل اخیر در لاهیجان - آسیب دیدگان

سید حسن مهدوی درباره رسیدگی به امور سیل‌زدگان شهرستان لاهیجان در گفت و گو با «بامردم» اظهار داشت: از همان ابتدای وقوع باران سیل‌آسای اخیر در شهرستان لاهیجان، ماشین‌آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی راهی مناطق سیل زده شدند تا به مردم خدمات ارایه کنند.

وی با بیان اینکه به کمک این ماشین‌آلات و همیاری های فرمانداری لاهیجان، ارگان های مرتبط، مردم و دهیاران در رفع خطر اولیه موفق بودیم، گفت: با توجه به تلاش ها و پیگیری های ویژه انجام شده توسط فرماندار لاهیجان و همیاری نماینده لاهیجان از امروز یکشنبه۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۶ عملیات برآورد خسارت منازل مسکونی آسیب دیدگان سیل اخیر شهرستان آغاز شده است که به لطف خدا با تلاش های کارشناسان ما تا چند روز آینده این فرآیند به پایان می رسد.

مهدوی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است پس از رساندن کمک اولیه ۲ میلیون تومانی بلاعوض و پرداخت وام قرض‌الحسنه با عنوان وام حوادث به خانوارهای خسارت دیده و کسانی که منازلشان تخریب شده است،  ۵ میلیون تومان از محل خیرین مسکن‌ساز و حساب ۱۰۰ امام هم کمک بلاغوض پرداخت کنیم.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده است منازل تخریب شده در حواشی رودخانه‌ها با پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی و ۵ میلیون بلاعوض به نقطه امن خارج از حاشیه رودخانه منتقل شوند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.