شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری زن داعشی که در عملیات انتحاری ناکام ماند + فیلم
    27 شهریور 1396 - 10:53
    شناسه : 88233
    0

    یکی از زنان تروریست گروه داعش که قرار بود به همراه چند زن دیگر در یک عملیات تروریستی شرکت کند، توسط نیروهای عراقی دستگیر شد. یک زن ترکیه ای به نام نایلا پس از ازدواج با یکی از عناصر داعش، خود نیز به عضویت این گروه تروریستی درآمد. پس از عضویت نایلا به همراه همسرش […]

    پ
    پ

    یکی از زنان تروریست گروه داعش که قرار بود به همراه چند زن دیگر در یک عملیات تروریستی شرکت کند، توسط نیروهای عراقی دستگیر شد.

    - دستگیری زن داعشی که در عملیات انتحاری ناکام ماند + فیلم - داعشی

    یک زن ترکیه ای به نام نایلا پس از ازدواج با یکی از عناصر داعش، خود نیز به عضویت این گروه تروریستی درآمد. پس از عضویت نایلا به همراه همسرش در گروه داعش، هر دو به عراق سفر کردند تا اینکه شوهر او به هلاکت رسید و نایلا مجداد با یک داعشی دیگر که از همکاران همسرش بود ازدواج کرد.

    سرکردگان داعش به نایلا ماموریت دادند به همراه چند زن دیگر در یک عملیات انتحاری میان نیروهای عراقی خود را منفجر کنند اما پس از انفجارِ زنانی که همراه وی بودند، نایلا نتوانست عملیات انتحاری خود را با موفقیت به انجام برساند و توسط نیروهای عراقی دستگیر شد.

    جهت دانلود فایل کلیک نمائید

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.