شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هیلی: مجبور شویم، کره‌شمالی نابود خواهد شد
    27 شهریور 1396 - 10:56
    شناسه : 88267
    0

    نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت، گزینه‌های شورای امنیت این سازمان برای مقابله با برنامه‌های هسته‌ای کره‌شمالی به اتمام رسیده و از این رو ممکن است واشنگتن مجبور به حل این مسأله از طریق پنتاگون شود. نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: ما در این مقطع تمامی اقداماتی را که می‌توانیم، […]

    پ
    پ

    هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد - هیلی: مجبور شویم، کره‌شمالی نابود خواهد شد - آمریکا

    نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت، گزینه‌های شورای امنیت این سازمان برای مقابله با برنامه‌های هسته‌ای کره‌شمالی به اتمام رسیده و از این رو ممکن است واشنگتن مجبور به حل این مسأله از طریق پنتاگون شود.

    نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: ما در این مقطع تمامی اقداماتی را که می‌توانیم، در شورای امنیت انجام داده‌ایم.

    وی در گفت‌وگوی خود با شبکه خبری سی.ان.ان تصریح کرد، از این که مسأله کره‌شمالی را به جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا ارجاع دهد، کاملاً خوشحال خواهد شد.

    نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد ادامه داد: در صورتی که کره‌شمالی به این رفتار بی‌دقت خود ادامه دهد و در صورتی که آمریکا مجبور به دفاع از خود یا هم‌پیمانانش شود، کره‌شمالی نابود خواهد شد. همگی این را می‌دانیم و هیچ کدام از ما خواهان این نیست.

    هیلی خاطرنشان کرد: ما هر چیز ممکنی را که در اختیار داریم، امتحان می‌کنیم اما در عین حال، گزینه‌های نظامی متعددی روی میز وجود دارد.
    منبع: ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.