جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41541 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سارق بانک در فومن ناکام ماند
    27 شهریور 1396 - 13:24
    شناسه : 88358
    1

    فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق حین سرقت از بانک در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “محسن جعفرزاده”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:ماموران انتظامی پاسگاه گوراب این شهرستان در ساعت 04:30 دقیقه بامداد روز گذشته حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه سمند که […]

    پ
    پ

    فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق حین سرقت از بانک در این شهرستان خبر داد.

    - سارق بانک در فومن ناکام ماند - بانک
    سرهنگ “محسن جعفرزاده”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:ماموران انتظامی پاسگاه گوراب این شهرستان در ساعت 04:30 دقیقه بامداد روز گذشته حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه سمند که در فاصله کمی از یک بانک پارک بود، مشکوک شده و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
    این مقام انتظامی افزود: راننده سمند به محض رویت پلیس متواری شد و ماموران بلافاصله اقدامات امنیتی و انتظامی پیشگیری از سرقت بانک را به اجرا درآوردند.
    وی با اشاره به اینکه یک سارق ضمن بریدن و تخریب قفل‌ها و از کار انداختن آژیر خطر، در حال سرقت از بانک بود، خاطرنشان کرد: سارق پس از رویت ماموران با سلاح سرد به طرف آن‌ها هجوم برد اما در نهایت خلع سلاح و دستگیر شد.
    سرهنگ جعفرزاده با اشاره به معرفی متهم 37 ساله به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری راننده متواری ادامه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.