×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کیوان محمدی

دبیر حزب اعتدال و توسعه تشکیلات گیلان گفت: اقتضای «عقل سیاسی» آن است که اصلاح طلبان و اعتدال گرایان متحد باقی بمانند، چون در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده، مستغنی از همکاری و هماهنگی با یکدیگر نیستند.

کیوان محمدی در خصوص انتقادات تند بعضی جریانات اصلاح طلب در مورد گزینه های استانداری گیلان به «اعتدال شمال» اظهار داشت: علت این همه ناراحتی و گهگاه خشم دوستان بر ما هم مشخص نیست، ما که در تایید و یا تکذیب هیچ شخص یا لیستی موضع نگرفته ایم.

وی تصریح کرد ؛ ضمن احترام به همه کاندیداها موضوع را تحت بررسی داریم و پیشاپیش انتخاب هر یک از عزیزان توسط دولت برای استانداری را پذیرفته ایم . و از همین الان تبریک هم می گوییم .
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور عنوان کرد؛ ناراحتی و خشم‌ بی دلیل بعضی از دوستان جای تعجب دارد ، در کجای دنیا احزاب رقیب طرف مقابل را ، با جوسازی و فضا سازی سالم و ناسالم مطبوعاتی وادار به همگرایی و هماهنگی با خود می کنند؟!

محمدی گفت ؛ نظر ما همچنان تایید و تکذیب هیچ یک از کاندیداها نیست. و از همه حامیان دولت «تدبیر و امید» اعتدال گرایان و هواداران حزب در استان انتظار داریم بدور از هیاهو ، هوچیگری و غوغاسالاری اجازه دهند مسئولان عالیرتبه کشور کار خود را انجام دهند ، قطعا آن عزیزان هم مرعوب فضاسازی های تصنعی نخواهند شد و بر مبنای منافع کشور و مردم اقدام خواهند کرد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.