جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 6 میلیارد 260 میلیون تومان بودجه برای بیمارستان‌های گیلان معلوم نیست کجا هزینه شده است
    28 شهریور 1396 - 9:37
    شناسه : 88591
    0

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سال گذشته وزارت بهداشت مبلغی بالغ‌بر 6 میلیارد 260 میلیون تومان را برای تجهیزات بیمارستانی گیلان تخصیص داد گفت: این بودجه جهت ایجاد 12 تخت بیمارستانی در لاهیجان، 12 تخت در انزلی و 36 تخت در بیمارستان رازی رشت اختصاص داده‌شده بود. ذبیح‌ نیک […]

    پ
    پ

    نماینده لاهیجان - 6 میلیارد 260 میلیون تومان بودجه برای بیمارستان‌های گیلان معلوم نیست کجا هزینه شده است - دکتر نیکفر
    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سال گذشته وزارت بهداشت مبلغی بالغ‌بر 6 میلیارد 260 میلیون تومان را برای تجهیزات بیمارستانی گیلان تخصیص داد گفت: این بودجه جهت ایجاد 12 تخت بیمارستانی در لاهیجان، 12 تخت در انزلی و 36 تخت در بیمارستان رازی رشت اختصاص داده‌شده بود.

    ذبیح‌ نیک فر لیالستانی امروز در نشست خبری بابیان اینکه کاهش بیماری سرطان در سطح جامعه جزء برنامه‌های کمیسیون بهداشت و درمان است اظهار کرد: کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمیسیون کشاورزی برنامه داشته که غذاهای ارگانیک را به سفره‌های مردم ببرد زیرا که دلایل عمده بیماری سرطان سموم کشاورزی است.

    وی با اشاره به اعتبارات تخصیص داده‌شده به گیلان افزود: بیماری سرطان با توجه به اینکه هزینه‌های فراوانی دارد در سال گذشته وزیر بهداشت قولی داد که جزء بیمه‌های تکمیلی قرار بگیرد.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سال گذشته وزارت بهداشت مبلغی بالغ‌بر 6 میلیارد 260 میلیون تومان را برای ایجاد 12 تخت بیمارستانی در لاهیجان 12، تخت در انزلی و 36 تخت در بیمارستان رازی رشت اختصاص داد.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه امروز نه آثاری از این پول تخصیص داده‌شده مانده و نه اقداماتی که باید انجام می‌گرفت دیده می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در حال پیگیری وضعیت پول اختصاص داده‌شده به گیلان هستیم افزود: با وزیر و مسئولان استان هماهنگی گردیم که از این اقدامات پیشگیری شود و تمام پول‌های تخصیص داده‌شده خود را در درمان صرف می‌کنند.

    نیک فر تأکید کرد: این پول تخصیص داده‌شده به گیلان امید مردم بود اما متأسفانه این اقدامات انجام نگرفت و حتی نمی‌دانیم که این پول کجا هزینه شده است و اگر این پول درجایی دیگر هزینه شده باید مسئولان وقت پاسخگو باشند.

    وی بابیان اینکه سطح یک اقدامات پزشکی در استان‌های دیگر ایجادشده گفت: استان‌های دیگر در حال آوردن امکانات مدرن هستند اما استان ما هنوز فضای فیزیکی کار را برای آوردن امکانات ایجاد نکرده است و حتی هنوز در سطح یک اقداماتی انجام نگرفته است.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه بعضی از بیماران را در بعضی از بیمارستان‌های تخصصی مانند بیمارستان حشمت رشت، به بخش خصوصی معرفی می‌کنند که باید با آن‌ها برخورد شود.

    وی بابیان اینکه مسئولان بیمارستان‌ها و مسئولان استان باید این مسئله را پیگیری کنند گفت: باید این مشکل برطرف شود تا حق مردم ضایع نشود چرا اقداماتی که درآمدزا هست باید به بخش خصوصی برود درحالی‌که در بیمارستان‌های دولتی که با هزینه کمتر هست این درمان صورت نگیرد و باید با افراد متخلف برخورد شود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.