شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
خوارزمی: مسائل جناحی باعث برکناری من شد | افرادی که روزنامه فروش بودند پست های کلیدی می گیرند
28 شهریور 1396 ساعت: 18:12
شناسه : 88795
2

  ظهر امروز(سه شنبه) مراسم تودیع و معارفه معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری بندرانزلی با حضور نماینده شهرستان، فرماندار و سایر مسئولین در فرمانداری بندرانزلی برگزار شد. به گزارش «بامردم»، در این جلسه پرحاشیه نادر خوارزمی طی سخنانی برکناری خود در ایام تغییرات در بدنه استانداری را صرفاً سیاسی توصیف نمود و خاطرنشان کرد […]

پ
پ

 نادر خوارزمی - خوارزمی: مسائل جناحی باعث برکناری من شد | افرادی که روزنامه فروش بودند پست های کلیدی می گیرند - انزلی

ظهر امروز(سه شنبه) مراسم تودیع و معارفه معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری بندرانزلی با حضور نماینده شهرستان، فرماندار و سایر مسئولین در فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش «بامردم»، در این جلسه پرحاشیه نادر خوارزمی طی سخنانی برکناری خود در ایام تغییرات در بدنه استانداری را صرفاً سیاسی توصیف نمود و خاطرنشان کرد : مسئله‌ای که جای تامل دارد اینکه مسائل حزبی و جناحی باعث برکناری من شده است و در حالیکه حوزه کاری من معاونت عمرانی است اما حوزه دیگری در برکناری من نقش دارد و در این خصوص اعمال نظر می‌کند.
خوارزمی همچنین با اشاره به سوابق اجرایی خود در سمت بخشداری، ریاست اداره راه، شهرداری، مدیرکل استانی و معاونت فرمانداری در ادامه افزود: بنده که ۲۵ سال سابقه کار اجرایی دارم با بی‌مهری از کار برکنار می‌شوم اما کسانیکه یک روز سابقه کار اجرایی نداشتند و روزنامه‌فروش بودند پست‌های کلیدی دریافت می‌کنند و بسیار مورد حمایت قرار می‌گیرند.
وی همچنین در ادامه و با اشاره به این مطلب که مهم این است که مردم از من راضی باشند نه مسئولین، افزود: من نیازی به تعریف و تمجید مسئولین ندارم و عملکرد من مشخص است. حال روز بعضی از آقایان مانند کسی است که خود را به خواب زده است و به هیچ عنوان بیدار نمی‌شود.
وی در پایان گزارشی از عملکرد خود در دوران ۲۲ ماهه تصدی پست معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری در جلسه ارائه نمود و برای معاونت جدید آرزوی توفیق نمود.

انزلی کلاب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.