جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خدمت به مردم از افتخارات ما است | در کنکور سراسری امسال 74 نفر از دانش آموزان لاهیجان رتبه زیر هزار آورده اند
    29 شهریور 1396 - 0:10
    شناسه : 88827
    0

    نشست صمیمانه رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان با اصحاب رسانه برگزار شد. اختصاصی «بامردم»، محمد رحمتی در این نشست با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: خبر و اطلاع رسانی امروزه  از اهمیت زیادی برخوردار است، خبرنگاران اگر رسالت رسانه‌ای خود را انجام […]

    پ
    پ

    رحمتی رییس آموزش و پرورش لاهیجان - خدمت به مردم از افتخارات ما است | در کنکور سراسری امسال 74 نفر از دانش آموزان لاهیجان رتبه زیر هزار آورده اند - آموزش لاهیجان

    نشست صمیمانه رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان با اصحاب رسانه برگزار شد.

    اختصاصی «بامردم»، محمد رحمتی در این نشست با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: خبر و اطلاع رسانی امروزه  از اهمیت زیادی برخوردار است، خبرنگاران اگر رسالت رسانه‌ای خود را انجام دهند، مردم سریعا و با اطمینان خاطر به آخرین اخبار معتبر دسترسی پیدا خواهند کرد.

    رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان در رابطه با عملکرد این اداره نیز عنوان کرد: در بحث رتبه کنکور در طول سه سال گذشته آموزش و پرورش لاهیجان رتبه اول استان را به دست آورده است، برداشت ما این است امسال نیز جزء رتبه های برتر کنکور در استان گیلان خواهیم بود.

    رحمتی گفت: در کنکور سراسری امسال 74 نفر از دانش آموزان شهرستان لاهیجان رتبه زیر هزار آورده اند، البته رتبه های خوب زیادی داشتیم و رکورد سال های گذشتهنیز در این رابطه شکسته شد.

    وی اضافه کرد: فقط در یک دبیرستان تیزهوشان شهرستان لاهیجان 23 نفر پزشکی قبول شدند، در همین دبیرستان 17 نفر نیز در رشته های مهندسی در دانشگاه های برتر کشور قبول شده اند.

    رحمتی عنوان کرد: آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان در جشنواره‌ها و برنامه های علمی، فرهنگی و هنری نیز موفقیت های بسیار خوبی داشته است، اخیرا نیز دو دانش آموز لاهیجانی  رتبه اول کشور را در جشنواره نوجوان خوارزمی در بخش آزمایشگاه کسب کردند.

    رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان گفت: بر اساس بررسی های آموزش و پرورش گیلان، آموزش و پرورش لاهیجان در میانگین نمرات امتحانات نهایی کشوری سال سوم متوسطه نیز در میان 34 منطقه استان گیلان رتبه اول را کسب کرده است.

    وی گفت: سال تحصیلی گذشته، در پروژه مهر نیز آموزش و پرورش لاهیجان مقام اول استان را به دست آورده است، جا دارد از همه عزیزانی که برای آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان زحمت می کشند تقدیر کنیم.

    رحمتی عنوان کرد: از امام جمعه سابق و فعلی، از فرماندار شهرستان، از نماینده فعلی و نماینده های ادوار گذشته و همه نهادهای مرتبط، مسئولین و مردم که همیشه در مسائل آموزش و پرورش ما را همراهی کرده و می کنند کمال تشکر را داریم.

    وی با بیان اینکه خدمت به مردم از افتخارات ما است، تصریح کرد: در چند سال اخیر حتی یک مدرسه نیز در شهرستان لاهیجان تعطیل نشده است، حتی اگر دانش اموزانی که از تحصیل باز مانده و یا بدسرپرست می باشد به ما معرفی شوند، آمادگی این را داریم تا همکاری های لازم در این خصوص انجام داده و حتی هزینه های تحصیلی و … وی را نیز بپردازیم و این کار را با افتخار انجام خواهیم داد، چرا که همه افتخار ما سربلندی دانش آموزان است.

    رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: علاوه بر همه رسالت های اصلی آموزش و پرورش، در بسیاری از امور شهرستان نیز همراه و حتی پیش قدم بوده ایم، در بحران ها نیز آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان در کنار دیگر ارگان ها حضور دارد و خدمات رسانی می کند.

    وی افزود: با وجود اینکه این موارد جزو وظایف اصلی ما نیست، اما در بحران ها از امکانات آموزش و پرورش برای خدمت رسانی به مردم استفاده می کنیم و در کنار آن ها خواهیم بود.

    شهرستان لاهیجان با 21 هزار دانش آموز دارای 167 مدرسه دولتی و غیر دولتی است که هزار و 570 نفر پرسنل اداری و آموزشی در حال خدمت در آموزش و پرورش شهرستان می باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.