پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پورقربان شهردار انزلی به لاهیجان می‌آید؟! + جزئیات
    29 شهریور 1396 - 15:52
    شناسه : 89008
    0

    بر اساس شنیده های خبرنگار «بامردم»، با وجود انتخاب پورقربان به عنوان شهردار انزلی وی فردا راهی لاهیجان شده و در ساختمان شورای شهر حاضر خواهد شد. اختصاصی «بامردم»، حسن پور قربان کاندیدا تصدی سمت شهردار لاهیجان صبح امروز در جلسه فوق‌العاده و علنی شورای شهر انزلی با اکثریت آرا به عنوان شهردار این شهر […]

    پ
    پ

    شهردار 5 - پورقربان شهردار انزلی به لاهیجان می‌آید؟! + جزئیات - انزلی

    بر اساس شنیده های خبرنگار «بامردم»، با وجود انتخاب پورقربان به عنوان شهردار انزلی وی فردا راهی لاهیجان شده و در ساختمان شورای شهر حاضر خواهد شد.

    اختصاصی «بامردم»، حسن پور قربان کاندیدا تصدی سمت شهردار لاهیجان صبح امروز در جلسه فوق‌العاده و علنی شورای شهر انزلی با اکثریت آرا به عنوان شهردار این شهر ساحلی انتخاب شد.

    پیش از این پایگاه خبری «بامردم» از وی به عنوان گزینه اصلی و قطعی تصدی شهرداری انزلی نام برده بود که سرانجام صبح امروز این خبر به واقعیت پیوست و او رسما به عنوان شهردار شهر ساحلی انزلی انتخاب شد.

    جالب اینکه بر اساس اطلاعیه شورای شهر لاهیجان، پورقربان قرار بود صبح امروز برای انجام مصاحبه انتخاب شهردار به ساختمان شورا مراجعه کند که سر از شهرداری بندرانزلی در آورد!

    اما این همه ماجرا نیست! بر اساس شنیده های خبرنگار «بامردم»، با وجود انتخاب پورقربان به عنوان شهردار انزلی وی فردا راهی لاهیجان شده و در ساختمان شورای شهر حاضر خواهد شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.