پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مردان غیر ایرانی تابع مقررات خود هستند و این طرح تنها برای فرزندان است
    29 شهریور 1396 - 18:05
    شناسه : 89135
    0

    اخیرا شنیده شده است وزارت تعاون ، کار رو رفاه اجتماعی طرح سرشماری زنان ایرانی دارای همسر غیر ایرانی را در کشور به اجرا درآورده است.   محمود ایزددوست در همین رابطه طی گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: براساس قانون ایرانی مدنی فرزندان حاصل ازدواج زنان ایرانی با همسر غیرایرانی نمیتوانند شناسنامه ایرانی بگیرند […]

    پ
    پ

    index - مردان غیر ایرانی تابع مقررات خود هستند و این طرح تنها برای فرزندان است - غیر ایرانی

    اخیرا شنیده شده است وزارت تعاون ، کار رو رفاه اجتماعی طرح سرشماری زنان ایرانی دارای همسر غیر ایرانی را در کشور به اجرا درآورده است.

     

    محمود ایزددوست در همین رابطه طی گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: براساس قانون ایرانی مدنی فرزندان حاصل ازدواج زنان ایرانی با همسر غیرایرانی نمیتوانند شناسنامه ایرانی بگیرند و در سال های اخیر تعداد قابل توجهی از زنان ایرانی با مردان غیرایرانی ازدواج کرده اند.

    مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان تصریح کرد: فرزندان این مادران نمیتوانند شناسنامه بگیرند و فاقد هویت رسمی می باشند که وزیر محترم تعاون از دولت درخواست کرده که برای این فرزندان کارت هویت صادر شود و لایحه ای هم به دولت داده است.

    ایزددوست اضافه کرد: به فرزندان این افراد کارت هویتی داده می شود که میتوانند برای ادامه تحصیل استفاده کنند و دفترچه بیمه هم تعلق می گیرد اما در مرحله اول تنها سرشماری انجام خواهد شد.

    مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: جهت سرشماری ابتدا مادران کد ملی خود را به شماره ۲۰۰۰۱۹۵ ارسال می کنند و از طرف وزارت تعاون با این افراد تماس گرفته خواهد شد و از آن ها چند سوال ساده مانند تاریخ تولد و تعداد فرزندان پرسیده می شود و اگر سوالی برای مادران ایرانی دارای همسر غیر ایرانی پیش آمده باشد به جایی مراجعه نکنند و با همان پیامک با آن ها تماس گرفته خواهد شد.

    ایزددوست در پایان خاطرنشان کرد: به همسران غیر ایرانی چیزی داده نمی شود و آن ها تابع مقررات خود هستند و این طرح تنها برای فرزندان است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.