×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مازیار صیادی در واکنش به ادعای اسحاق راستی - سیاه نمایی با منشور اصلاح طلبی منافات جدی دارد | چطور آن موقع که منویات اقایان تامین می شد مجوزدار بودیم الان شدیم فاقد مجوز! - اسحاق راستی

دبیرکل مجمع مهندسین گیلان خاطر نشان کرد: ما ارگان قدرت را مطالعه کردیم و تحلیل ارایه نمودیم ؛ گزینه های شما که کمترین شانس را دارند ولی به لحاظ همگرایی گزینه های شورای هماهنگی را به انضمام دکتر کیوان محمدی در لیست قرار دادیم.

به گزارش «بامردم»، مازیار صیادی  در واکنش به ادعای اسحاق راستی که خود را قائم مقام شورای عالی اصلاح طلبان خوانده درخصوص غیرقانونی بودن فعالیت مجمع مهندسین گفت: مجمع مهندسین ۲۵ سال سابقه فعالیت سیاسی دارد و کارکرد درخشان سیاسی در بزنگاه های حساس انتخاباتی را داشته و در چند انتخابات بزرگ استانی دبیرکل آن، مسولیت استانی اش را بردوش داشته است.
صیادی ادامه داد: وقتی آقای راستی و تعدادی از دوستانشان نتوانستند تحلیل منطقی از رخداد های سیاسی داشته باشند، حتی در رویکرد تبلیغ برای چهار گزینه مشترک بین فراکسیون احزاب یکپارچه و عادلانه عمل نکردند یعنی برای چهارگزینه مربوطه بطور یکسان تبلیغ وارزش گذاری ننمودند و متاسفانه درتیم خودشان هم شاهد عدم شفافیت برای هر چهار کاندیدا بودیم.
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه قرار نیست همه چیز را با هر بهای بدست آوریم گفت: بارها مشاهده گردیده ومستندات آن موجود است که قائم مقام خودخوانده مطرح کردند که اقای حق شناس شانس بیشتری دارد! که ادعای این امر با مشی اصلاح طلبی منافات جدی دارد.
صیادی افزود: در دو دوره گذشته دبیرکل مجمع مهندسین رییس شورای هماهنگی احزاب بوده و آن زمان ما بزعم شما مجوز داشتیم! بدلیل آنکه همراه شما بودیم و منویات حضرات تامین می کردیم و ولی در حالیکه در شرایط حساس و انتخاب استاندار با کارت غیر واقعی شما بازی نکردیم ومنافع تیمی طیف متعلقه تامین نشد الان فاقد مجوز هستیم!
دبیر کمیته تعامل شورایعالی اصلاح طلبان گفت : آحاد مردم سیاه نمایی را بر نمی تابند و چنین رویکردی با منشور اصلاح طلبی منافات جدی دارد، چرا هر گاه کسانیکه مطابق خواسته تیم شما عمل نکرده باشند باید به گونه ای در فضای سیاسی تخریب شوند! البته به یمن فضای مجازی امروز این سیاست نخ نما شده است.
مهندس صیادی اذعان داشت : متاسف هستم که بعداز ۳۰ سال فعالیت سیاسی دو دوست قدیمی اینگونه خنجر بر علیه همدیگر می کشند و نمی خواستم پاسخ بدهم ولی دیدم اگر سکوت کنم تعبیر دیگری می شود.
صیادی درادامه گفت :مجمع مهندسین یک یا دوساله اخیر خلق نشده است که چشم های شما را بسته وفریب تان داده باشند تا یک تشکل صوری را به شما تحمیل نماید.
عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان گفت : مجمع مهندسین یکی از قدیمی ترین تشکل سیاسی است و تمام مدارک خود را ارایه میدهد و این رویه برای ۲۴ حزب قطعا باید اعمال گردد.
وی خاطر نشان کرد : ما ارگان قدرت را مطالعه کردیم و تحلیل ارایه نمودیم ؛ گزینه های شما که کمترین شانس را دارند ولی به لحاظ همگرایی گزینه های شورای هماهنگی را به انضمام دکتر کیوان محمدی در لیست قرار دادیم.
صیادی در پایان ضمن پایبندی وحرکت بر مدار قانون گفت: و اما قصه شیرین مجوز در آینده نزدیک تمام احزاب، شورای هماهنگی احزاب، شورای عالی اصلاح طلبان و شورای مشورتی راسا باید از وزارت کشور مجوز بگیرند وطبق قانون باید بطور جدی عملی شود. فردا ما را محرک ندانید که زیر دستگاه نظارتی رفتید خودتان آتش مجوز را روشن کردید و اگر قانون است باید بطور یکسان عمل شود. ما قویا جبهه بزرگ اصلاح طلبان را ایجاد می کنیم و بر محور قانون عمل می کنیم و از وزارت کشور برای جبهه اصلاحات مجوز لازم را خواهیم گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.