شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد
    14 تیر 1395 - 19:31
    شناسه : 8955
    1

    اختصاصی بامردم/ همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در واحد لاهیجان برگزارشد. به گزارش “با مردم”، این مراسم به همت کانون قرآن و عترت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی در مسجد دانشگاه برگزار شد. محمدابراهیم طلوع مسئول کانون قرآن و عترت واحد لاهیجان در این رابطه گفت: در این محفل […]

    پ
    پ

    محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد (2)

    اختصاصی بامردم/ همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در واحد لاهیجان برگزارشد.

    به گزارش “با مردم”، این مراسم به همت کانون قرآن و عترت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی در مسجد دانشگاه برگزار شد.

    محمدابراهیم طلوع مسئول کانون قرآن و عترت واحد لاهیجان در این رابطه گفت: در این محفل قرآنی که همزمان با اختتامیه کارگاه طرح رمضان بهار قرآن (ویژه تفسیر سوره مبارکه حجرات) با حضور پرشور ریاست و اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و همچنین جمعی از دانشجویان علاقمند برگزار گردید، ضمن برگزاری مسابقه حضوری و اهدای کارت هدیه به 5 نفر از برگزیدگان، حضار از قرائت دلنشین سوره های قدر، بینه و توحید توسط یکی از ستاره های قرآنی درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استاد و داور بین المللی حاج محمود لطفی نیا حظی فراوان بردند.

    دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری و گسترش محافل و مجالس قرآنی همانند برگزاری مجالس مراثی و اعیاد اهل بیت (ع) و تأکید ایشان بر این موضوع بویژه در دیدار نخبگان قرانی کشور در اولین روز از ماه مبارک رمضان 95، این محفل قرآنی با حمایتهای مسئولین دانشگاه به نحو أحسن برگزار گردید.

    طلوع افزود: پس از پایان مراسم نیز حاضران نماز جماعت ظهر و عصر را با شکوه هرچه تمامتر در مسجد دانشگاه برگزار نمودند.

    شایان ذکر است واحد لاهیجان یکی از واحدهای فعال در برنامه های فرهنگی و قرآنی بوده که همواره در طول سالهای متمادی منتخبین و نخبه های قرآنی گوناگونی را در عرصه های مختلف علی الخصوص مسابقات قرآن و عترت در بخش های کتبی، شفاهی و هنر و ادبیات دینی و پژوهشی به جامعه دانشگاهی کشور معرفی نموده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.