×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شقایق پیشگاه حقی نقاش لاهیجانی نفر سوم جشنواره رنگ صلح - نقاش لاهیجانی رتبه سوم جشنواره رنگ صلح را به دست آورد + تصاویر - جشنواره

شقایق پیشگاه حقی نقاش لاهیجانی موفق به کسب مقام سوم جشنواره رنگ صلح شد.

اختصاصی «بامردم»، برگزیدگان دومین جشنواره رنگ صلح روز گذشته در سالن نمایشگاه‌های برج میلاد تهران معرفی و تقدیر شدند.

شقایق پیشگاه حقی نقاش لاهجانی در این جشنواره رتبه سوم در رده سنی بزرگسالان را به دست آورد.

تصویر نقاشی شقایق پیشگاه حقی در محل نمایشگاه های برج میلاد تهران

شقایق پیشگاه حقی نقاش لاهیجانی نفر سوم جشنواره رنگ صلح 3 - نقاش لاهیجانی رتبه سوم جشنواره رنگ صلح را به دست آورد + تصاویر - جشنواره

بهناز پورنگ، دبیر دومین جشنواره رنگ صلح در حاشیه برگزاری این جشنواره اظهار داشت: در این جشنواره بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ اثر از سراسر ایران ارسال شد و ۱۷۰ اثر از ۱۳۰ هنرمند به جشنواره راه یافتند.

وی افزود: بیشترین شرکت‌کنندگان از استان گیلان بویژه لاهیجان و استان‌های البرز، تبریز، اصفهان، همدان و مازندران بودند.

در نهایت برگزیدگان دومین دوره جشنواره در میان انتظار حاضران در سالن به این شرح اعلام شد: در گروه بزرگسال سجاد گمار از همدان اول شد، شیوا فضلی خانی از تهران رتبه دوم را کسب کرد و شقایق پیشگاه حقی از لاهیجان در رتبه سوم قرار گرفت.

در گروه سنی نوجوان، ساقی به منش از لاهیجان اول، و زهرا ناصری و طوبی حاجی زاده هر دو از تهران رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

سارینا گوزلی از البرز نفر اول بخش کودک شد. در این گروه سنی نگار حسین پور ساروی از بهشهر رتبه دوم را بدست آورد و کیان رضی ساجدی از لاهیجان در جایگاه سوم قرار گرفت.

بعد از برگزاری مراسم پایانی در سالن سعدی، حاضران در سالن، به همراه هنرمندان و شرکت کنندگان و کودکان در فضای باز مقابل مرکز همایش های برج میلاد، حلقه صلح را تشکیل دادند. در ادامه حاضران از نقاشی های به نمایش درآمده جشنواره در گالری هنری برج میلاد دیدن کردند.

به گفته دبیر جشنواره رنگ صلح در مراسم پایانی، استانداران چند استان، مدیران شبکه انجمن دوستی ایران با سایر کشو‌رها، جمعی از سفرا و جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه حضور داشتند.

جشنواره، «رنگ صلح» که قریب به یک سال برای برگزاری آن برنامه‌ریزی شده بود، به همت آموزشگاه هنری پویندگان به مدیریت امیر احدی هنرمند نقاش و به دبیری بهناز پورنگ که از هنرمندان حوزه تجسمی است، برای دومین سال برگزار شد.

این جشنواره سال آینده بصورت بین‌المللی انجام خواهد شد.

 

دومین جشنواره رنگ صلح 8 - نقاش لاهیجانی رتبه سوم جشنواره رنگ صلح را به دست آورد + تصاویر - جشنواره دومین جشنواره رنگ صلح 7 - نقاش لاهیجانی رتبه سوم جشنواره رنگ صلح را به دست آورد + تصاویر - جشنواره دومین جشنواره رنگ صلح 2 - نقاش لاهیجانی رتبه سوم جشنواره رنگ صلح را به دست آورد + تصاویر - جشنواره دومین جشنواره رنگ صلح 3 - نقاش لاهیجانی رتبه سوم جشنواره رنگ صلح را به دست آورد + تصاویر - جشنواره دومین جشنواره رنگ صلح 4 - نقاش لاهیجانی رتبه سوم جشنواره رنگ صلح را به دست آورد + تصاویر - جشنواره دومین جشنواره رنگ صلح 5 - نقاش لاهیجانی رتبه سوم جشنواره رنگ صلح را به دست آورد + تصاویر - جشنواره دومین جشنواره رنگ صلح 6 - نقاش لاهیجانی رتبه سوم جشنواره رنگ صلح را به دست آورد + تصاویر - جشنواره دومین جشنواره رنگ صلح 1 - نقاش لاهیجانی رتبه سوم جشنواره رنگ صلح را به دست آورد + تصاویر - جشنواره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.