سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هنوز جایگاه قرآن را نشناخته‌ایم | ترامپ بی ارزش تر از آن است که حتی اسمش آورده شود
    31 شهریور 1396 - 18:39
    شناسه : 89983
    0

    خطیب جمعه لاهیجان گفت: ترامپ خیلی بی ارزش تر از آن است که حتی اسمش اینجا آورده شود، ترامپ یزید زمان امام حسین(ع) است، معاویه زمان امیرالمونین(ع) است، واقعا اندیشمندان و بزرگان آمریکایی شرم دارند که بگویند این آقا رییس جمهور ما است. اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه امروز […]

    پ
    پ

    الاسلام مهدی صدیق - هنوز جایگاه قرآن را نشناخته‌ایم | ترامپ بی ارزش تر از آن است که حتی اسمش آورده شود - : قرآن

    خطیب جمعه لاهیجان گفت: ترامپ خیلی بی ارزش تر از آن است که حتی اسمش اینجا آورده شود، ترامپ یزید زمان امام حسین(ع) است، معاویه زمان امیرالمونین(ع) است، واقعا اندیشمندان و بزرگان آمریکایی شرم دارند که بگویند این آقا رییس جمهور ما است.

    اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه امروز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: قرآن هنوز در میان ما غریب است، هنوز جایگاه قرآن را نشناخته ایم باید به قرآن اهمیت بیشتری دهیم.

    خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به سخنان جانشین فرماندهی سپاه پاسداران این شهرستان تاکید کرد: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر نیز هنوز شناسانده نشده است، اگر کسی جایگاه امر به معروف را بشناسد و بشناساند مثل امام حسین (ع) خانه، کاشانه، زن و فرزند و بچه شش ماهه خود را نیز هدف تیر قرار می دهد.

    وی در ادامه با تقدیر از سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سرهنگ نقد پور اظهار داشت: ایشان و همه پاسداران عزیز هستند، همه ما پاسدار هستیم، همه بسیجی هستیم یک سری رسمی و یک سری غیر رسمی، با تمام توان از بسیجیان از سپاهیان از ارتشیان از نیروهای انتظامی و همه مدافعان دفاع خواهیم کرد.

    امام جمعه لاهیجان در رابطه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات مدافعان هشت سال دفاع مقدس معنویت و مناجات با خدا در خلوت بود بنده در آن زمان بار ها این را دیدم، نباید بگذاریم این ها از دستمان برود باید این ها را زنده نگه داریم.

    وی افزود: از دیگر خصوصیات رزمندگان و مدافعان دفاع مقدس استقامت، ایستادگی، بی اعتنایی به دنیا و مادیات و شهادت طلبی بود.

    حجت الاسلام مهدی صدیق اظهار داشت: رهبر انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشگاه‌های افسری ارتش خطاب به مقامات آمریکایی که قصد نقض عهد در توافقنامه جامع هسته ای فرمودند: هر حرکت غلط نظام سلطه در قضیه برجام، با عکس العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد، آمریکایی‌ها بدانند ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود خواهد ایستاد و در مسائل مهمِ مربوط به منافع ملی، عقب‌نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنی ندارد و پیش خواهد رفت.

    وی در رابطه با سخنرانی اخیر ترامپ بر علیه ایران در سازمان ملل تاکید کرد: ترامپ خیلی بی ارزش تر از آن است که حتی اسمش اینجا آورده شود، ترامپ یزید زمان امام حسین(ع) است، معاویه زمان امیرالمونین(ع) است، واقعا اندیشمندان و بزرگان آمریکایی شرم دارند که بگویند این آقا رییس جمهور ما است.

    صدیق عنوان کرد: ترامپ یک سری حرف های سخیف، بی ارزش و چندش آور زد که حتی بچه های گهواره نیز از او بهتر سخن می گویند، او ایران را طوری توصیف کرده که انگار در آن قانون حاکم نیست پس این همه انتخابات و دموکراسی چیست؟ پای صحبت های ترامپ عربستانی بود که در طول عمرشان یک انتخابات را شاهد نبوده است.

    وی با بیان اینکه ما با مردم آمریکا مشکلی نداریم افزود: ما همیشه به تمام دنیا اعلام کرده ایم ما مدافع مظلومین هستیم و در مقابل ظالمین می ایستیم اما در مقابل مظلومین سر خود را خم می کنیم، آقای ترامپ از غصه بمیر ما از سوریه از یمن از لبنان از عراق و … دفاع خواهیم کرد چون شما آنجا هستید ظالمین و ستمگران آنجا هستند.

    خطیب جمعه گفت: مردم ایران باید به خود ببالند که در کل دنیا یک رهبر آزاده همچون رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.