×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دیدار آیت الله قربانی و استاندار البرز 2 - به تصمیم وزیر کشور احترام گذاشتیم | به رفتن شما از گیلان راضی نبودم - آیت الله قربانی

آیت الله قربانی در جریان سفر به استان البرز، به دیدار محمدعلی نجفی استاندار البرز رفت و انتصاب نمایندگی عالی دولت در استان را به وی تبریک گفت.

 آیت الله قربانی در دیدار با محمدعلی نجفی، با اشاره به سبقه آشنایی دیرینه با دکتر نجفی و حضور وی در کلاس های درس و مباحثه پیش از انقلاب اسلامی تاکنون، اظهار داشت: اشراف حضرتعالی به مسائل گیلان به توسعه آن استان کمک می کرد و راضی به این جابجایی نبودیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه تصریح کرد: طی تماس وزیر محترم کشور و از آنجایی که تجارب حضرتعالی به توسعه البرز کمک می کرد به تصمیم ایشان احترام گذاشتیم و به این جابجایی رضایت دادیم چرا که هدف خدمت به کشور، نظام و اسلام است.

وی افزود: انتخاب حضرتعالی بعنوان استاندار البرز، کمک در جهت توسعه این استان است و ما نیز این حسن انتخاب را تبریک می گوییم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پایان این دیدار مشترک برای محمدعلی نجفی استاندار البرز آرزوی توفیق روز افزون داشت و از خدمات ایشان در دوره استانداری استان گیلان نیز قدردانی نمود.

دیدار آیت الله قربانی و استاندار البرز 1 - به تصمیم وزیر کشور احترام گذاشتیم | به رفتن شما از گیلان راضی نبودم - آیت الله قربانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.