شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهسازی و آسفالت راه روستایی ازبرم به سرارود شهرستان سیاهکل
    15 تیر 1395 - 14:10
    شناسه : 9041
    0

    اختصاصی/رئیس اداره راه و شهرسازی سیاهکل از بهسازی و آسفالت 2 کیلومتر راه روستایی ازبرم به سرارود شهرستان سیاهکل خبر داد. فریدون سیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار “بامردم” افزود: بهسازی و آسفالت این راه روستایی به پیمانکاری شرکت گیل پوشش سفیدرود و با اعتباری بالغ بر چهار هزار و 500 میلیون ریال انجام گرفت. وی […]

    پ
    پ

    اختصاصی/رئیس اداره راه و شهرسازی سیاهکل از بهسازی و آسفالت 2 کیلومتر راه روستایی ازبرم به سرارود شهرستان سیاهکل خبر داد.

    فریدون سیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار “بامردم” افزود: بهسازی و آسفالت این راه روستایی به پیمانکاری شرکت گیل پوشش سفیدرود و با اعتباری بالغ بر چهار هزار و 500 میلیون ریال انجام گرفت.
    وی با بیان اینکه داشتن زیرسازی و رویه مناسب همواره یکی از موثرترین عوامل درتردد ایمن وسالم می‌باشد افزود: از این رو اداره راه وشهرسازی شهرستان سیاهکل به جهت سهولت و ایمن سازی تردد کنندگان،جاده های روستای سرارود را بهسازی وآسفالت کرد.

    بهسازی و آسفالت راه روستایی ازبرم به سرارود شهرستان سیاهکل (1) بهسازی و آسفالت راه روستایی ازبرم به سرارود شهرستان سیاهکل (2)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.