جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۴ گزینه برای جانشینی طارمی
    15 تیر 1395 - 16:46
    شناسه : 9057
    0

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان هفته در مورد جذب یک مهاجم خارجی تصمیم نهایی را خواهد گرفت تا جانشین مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته مسابقات لیگ برتر را مشخص کند. به گزارش “بامردم”، پس از جدایی مهدی طارمی از تیم فوتبال پرسپولیس، کادر فنی و مسئولان این تیم به دنبال جذب مهاجی بودند […]

    پ
    پ

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان هفته در مورد جذب یک مهاجم خارجی تصمیم نهایی را خواهد گرفت تا جانشین مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته مسابقات لیگ برتر را مشخص کند.

    به گزارش “بامردم”، پس از جدایی مهدی طارمی از تیم فوتبال پرسپولیس، کادر فنی و مسئولان این تیم به دنبال جذب مهاجی بودند که بتواند جای مهدی طارمی آقای گل لیگ پانزدهم را برای سرخپوشان پر کند.

    در همین راستا گزینه های مختلفی به کادر فنی معرفی شد و قرار است برانکو ایوانکوویچ تصمیم نهایی در این مورد را بگیرد. براساس اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس درحال حاضر چهار گزینه برای خط حمله این تیم در نظر گرفته شده که قرار است برانکو تا پایان هفته یکی از آنها را انتخاب و معرفی کند.

    این درحالی است که برانکو در تمرینات این تیم در اوکراین از وحید امیری به عنوان مهاجم استفاده می کند و قصد دارد در رقابت های لیگ هم وی را در خط حمله مورد استفاده قرار دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.