×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر

نوبخت 1 - استاندار جدید گیلان باید هر دو ویژگی بومی و شایسته‌سالاری را داشته باشد - استاندار بومی

سخنگوی دولت بومی بودن و شایسته‌سالاری را از شاخصه‌های اصلی استاندار جدید در گیلان برشمرد و گفت: نمی‌توان در تعیین و تبیین شخص استاندار در گیلان اظهارنظر قطعی کرد.

به گزارش «بامردم»،  محمدباقر نوبخت در گفت‌وگو با فارس با تاکید بر ظرفیت‌های عظیم گیلان در رشد و توسعه کشور اظهار کرد: اداره برنامه‌های دولت در گیلان بسیار پراهمیت است و ما نیازمند نیروی پرتوان در این استان هستیم.

وی با اشاره به تعیین استاندار جدید در گیلان افزود: تعیین استاندار جدید برای گیلان مراحلی دارد که باید طی شود و ممکن است اعلام نام استاندار جدید کمی به تعویق بیافتد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور بابیان اینکه نمی‌توان بر روی فردی مشخص در تعیین و تبیین استاندار گیلان اظهارنظر قطعی کرد گفت: مطمئناً یکی از ویژگی‌های شایستگی و مؤلفه‌های استاندار جدید گیلان بومی بودن است.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه شایسته‌سالاری باید در تعیین استاندار مدنظر قرار بگیرد، بیان کرد: تاکید ما بر این است که استاندار جدید شایستگی لازم برای اداره استان را داشته باشد و این مسئله باید برای تمامی استان‌ها مدنظر قرار بگیرد.

نوبخت با تاکید بر اینکه استاندار جدید گیلان باید هر دو ویژگی بومی و شایسته‌سالاری را داشته باشد، گفت: رشد و توسعه گیلان برای مجموعه دولت بسیار پراهمیت است و امیدواریم بتوانیم بر روی گزینه اصلح به نتیجه برسیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.