شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف 600 کیلوگرم پودر مکمل ورزشی قاچاق در رشت
    03 مهر 1396 - 12:55
    شناسه : 91056
    0

    رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان از کشف 600 کیلوگرم پودر مکمل ورزشی قاچاق در شهرستان رشت خبر داد. سرهنگ رسول صمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وارد شدن محموله ای از پودر، قرص و مکمل‌های خارجی قاچاق به استان […]

    پ
    پ

    مکمل ورزشی قاچاق - کشف 600 کیلوگرم پودر مکمل ورزشی قاچاق در رشت - پودر مکمل ورزشی قاچاق
    رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان از کشف 600 کیلوگرم پودر مکمل ورزشی قاچاق در شهرستان رشت خبر داد.

    سرهنگ رسول صمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وارد شدن محموله ای از پودر، قرص و مکمل‌های خارجی قاچاق به استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس پس از تعقیب سرنخ‌ها، موفق به شناسایی هویت متهم شد، اظهار داشت: متهم حین جابجایی 4 جعبه از مکمل‌های خارجی قاچاق، دستگیر شد.

    .وی با اشاره به اینکه متهم در بررسی های فنی پلیس، به نگهداری محموله پودر و مکمل‌های ورزشی قاچاق به همراه آمپول، قرص و هورمون‌های خطرناک بدنسازی در یک انبار در شهرستان رشت اعتراف کرد، تصریح کرد: در بازرسی از این انبار، 2 هزار و 705 عدد آمپول نیروزا، 184 هزار انواع قرص های بدنسازی و 600 کیلوگرم انواع پودرهای مکمل ورزشی قاچاق کشف و ضبط شد.

    سرهنگ صمدی با تاکید بر اینکه متهم پس از دستگیری با قرار 600 میلیون تومان روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: شیوع مصرف داروهای نیروزا، تهدیدی برای سلامت جوانان است.
    ????
    @Policegilan
    http://up.img7.ir/tgwhr.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.