×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

میک مک درموت - سرمربی استقلال تهران: بازیکنان آماده رویارویی با سپیدرود هستند | سرمربی سپیدرود رشت: انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل استقلال داریم - استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان این تیم آماده رویارویی با سپیدرود رشت هستند، به خوبی می دانند که باید در بازی فردا چه کار کنند و منتظر این بازی هستند.

 میک مک درموت غروب دوشنبه در مصاحبه پیش از بازی تیم های سپیدرود و استقلال تهران در رشت اظهار کرد: در طول هفته تمرینات خوبی را انجام دادیم و همچنین تمام بازی های سپیدرود را مشاهده و روی نقاط ضعف و قوت آن کار کردیم.
این مربی ایرلندی که پیش از این دستیار منصوریان در تیم استقلال بود، ادامه داد: البته سپیدرود در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و خط دفاع بسیار مستحکمی دارد اما برای به ثمر رساندن گل، اول باید موقعیت ایجاد و سپس آن را تبدیل به گل کرد که امیدواریم بازیکنان استقلال به خوبی این امر را در بازی برابر سپیدرود به نمایش بگذارند.
میک مک درموت در خصوص کادرفنی استقلال گفت: هم اینک من مسئول کادرفنی و سرمربی این تیم هستم و از محمد نوازی نیز درخواست کردیم تا به ما کمک کند که او نیز دو جلسه در تمرینات حضور یافت و به ما کمک شایانی انجام داد.
وی در مورد زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی نیز خاطرنشان کرد: ما بازیکنان تکنیکی بسیار خوبی داریم و به طور حتم آنان راه بازی در این زمین را بلدند و از این بابت مشکلی نداریم.
میک مک درموت که پس از استعفای منصوریان به عنوان سرمربی در استقلال حضور یافته ، ادامه داد: متاسفانه حدود نیمی از جایگاه این ورزشگاه در حال تعمیر است که بابت این امر تماشاگر کمتری در این بازی حضور خواهد یافت این در حالیست که ما برای تماشاگران بازی می کنیم و از این بابت ناراحتم.
تیم های فوتبال استقلال تهران و سپیدرود رشت عصر فردا (سه شنبه ) در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی مقابل استقلال تهران را بسیار سخت عنوان کرد و گفت: در عین حال، انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل این تیم داریم.

علی نظر محمدی 1 - سرمربی استقلال تهران: بازیکنان آماده رویارویی با سپیدرود هستند | سرمربی سپیدرود رشت: انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل استقلال داریم - استقلال

علی نظرمحمدی غروب دوشنبه در مصاحبه پیش از بازی تیم های سپیدرود رشت و استقلال تهران در رشت اظهار کرد: شرایط استقلال به گونه ای است که همگان انتظار یک بازی آسان و بی برنامه را از این تیم دارند.
وی افزود: اما حریف ما بسیار قدرتمند و قوی است و به همین دلیل بازی بسیار سختی را برابر این تیم داریم چون تیم استقلال تهران بازیکنان باتجربه و پرتوان زیادی دارد.
نظرمحمدی بیان کرد: تیم سپیدرود برای بازی فردا یک حریف پرآوازه را پیش رو دارد که سال گذشته در رقابت های لیگ آسیا نیز حضور داشت اما با این وجود ما نیز کار کردیم و امیدوارم که شاهد یک بازی با کیفیت از سوی بازیکنان سپیدرود باشیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ادامه داد: بازیکنان استقلال درصدد پیروزی در این بازی هستند تا ثابت کنند که مسبب نتایج ضعیف این تیم نیستند و با تمام وجود بازی خواهند کرد.
نظرمحمدی اظهار کرد: البته استقلال نیز روز سختی را مقابل جوانان سپیدرود خواهد داشت چون بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا رو در روی تیم استقلال قرار گیرند.
وی به غیبت حسین کعبی در این دیدار به دلیل محرومیت اشاره و خاطرنشان کرد: کعبی بازیکن متعصبی است که وزنه روحی مناسب و خوبی برای تیم ما بشمار می رود.
نظرمحمدی یادآور شد: البته در ۲ بازی که این بازیکن پرتوان حضور نداشت، بازیکنان جایگزین به خوبی توانستند در پست کعبی بازی کنند و امیدوارم که فردا نبود کعبی را احساس نکنیم ولی به هر حال این بازیکن وزنه روحی خوب تیم ما است.
تیم های فوتبال استقلال تهران و سپیدرود رشت عصر فردا (سه شنبه ) در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.

ایرنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.