پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دوستی با اسرائیل عامل تفرقه و برادرکشی است! / زکات فطریه کامل کننده اعمال رمضان است
    16 تیر 1395 - 10:45
    شناسه : 9180
    0

    نماینده ولی فقیه در گیلان، گفت: دوستی برخی کشورهای مسلمان با اسراییل باعث تفرقه و رواج برادر کشی در بین مسلمین شده است به گزارش “بامردم”، آیت الله زین العابدین قربانی صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر رشت اظهار کرد: اسلام دو عید را عید مسلمانان خوانده است یکی از آنها عید قربان […]

    پ
    پ

    قربانینماینده ولی فقیه در گیلان، گفت: دوستی برخی کشورهای مسلمان با اسراییل باعث تفرقه و رواج برادر کشی در بین مسلمین شده است

    به گزارش “بامردم”، آیت الله زین العابدین قربانی صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر رشت اظهار کرد: اسلام دو عید را عید مسلمانان خوانده است یکی از آنها عید قربان می باشد که عید تسلیم حضرت ابراهیم (ع) در برابر خداوند است.

    وی با بیان اینکه عظمت معرفت حضرت ابراهیم (ع) در بندگی خداوند و بردن اسماعیل به قربانگاه ثبت شده که این عید عظیم یکی از عیدهای رسمی مسلمانان است، تصریح کرد: عید فطر نیز یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است و نماز این روز تکمیل کننده یک ماه عبادت و بندگی مسلمانان و مبارزه در برابر نفس است.

    امام جمعه رشت ضمن برشمردن اهمیت عبادات و فرایض ماه رمضان، گفت: در این ماه مسلمانان تلاش میکنند از معصیت و گناه دوری جویند و ثوابی در این ایام پر فیض ببرند.

    نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شهدای زیادی نثار انقلاب کردند، گفت: جانفشانی های مردم ولایتمدار گیلان در هشت سال دفاع مقدس  و هدیه خون هشت هزار شهید، مبین این  امر است که مردم این خطه به تعالیم دین و پیغمبر (ص) ایمان کامل دارند.

    حضرت آیت الله قربانی در خطبه های دوم نماز عید فطر ادامه داد: زکات فطریه کامل کننده اعمال رمضان است که باید به افراد نیازمند نزدیک پرداخت شود.

    وی اضافه کرد: جامعه اسلامی امروز گرفتار سه بلیه بزرگ است یکی اینکه منکر را جای معروف می بینند نظیر جنایات تکفیری ها و داعشی ها که آسیب به مسلمانان است.

    آیت الله قربانی اضافه کرد: دوم اینکه دشمنان را دوست خود می دانند؛به عنوان مثال اسراییل را اولیای خود می بینند که باعث تفرقه و رواج برادر کشی در بین مسلمین شده است.

    وی ضمن یادآوری انفجارهای اخیر در مسجد نبی و بغداد گفت: این مسایل دامن سعودی ها را نیز گرفته است و ملت ایران به حمد الله با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و پیروی از اهل بیت با اقتدار پیش می رود.

    وی در پایان مومنین استان را به تقوای الهی و پرهیز از معصیت توصیه کرد.

    کاسپین
    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.