جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان در گیلان آغاز به کار کرد + تصاویر
    16 تیر 1395 - 16:10
    شناسه : 9194
    0

    نخستین جلسه شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان در گیلان روز دوشنبه در شهرستان رشت برگزار شد. به گزارش “بامردم”، این جلسه با حضور جمعی از جوانان عضو این بنیاد، سرکار خانم دکتر گلین مقدم ( عضو شورای مرکزی بنیاد در استان – ریاست محترم دانشگاه تربیت معلم رشت ) و جناب اقای محسن بیناپور ( […]

    پ
    پ

    شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان در گیلان (1)

    نخستین جلسه شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان در گیلان روز دوشنبه در شهرستان رشت برگزار شد.

    به گزارش “بامردم”، این جلسه با حضور جمعی از جوانان عضو این بنیاد، سرکار خانم دکتر گلین مقدم ( عضو شورای مرکزی بنیاد در استان – ریاست محترم دانشگاه تربیت معلم رشت ) و جناب اقای محسن بیناپور ( رییس شاخه جوانان مجمع نیرو های خط امام ) برگزار شد.

    ماکان حائری، رابط شاخه جوانان گیلان ضمن تشکر از شورای مرکزی بنیاد امید ایرانیان در گیلان اعلام داشت که شاخه جوانان با بکارگیری اعضای متخصص در کمیته‌های خود و با شعار توسعه ملی شروع به کار می کند.
    حائری افزود: با توجه به تاکید دکتر عارف ریاست بنیاد امید ایرانیان، فعالیت‌های این بنیاد به دور از سیاست و با عضو‌گیری از جوانان متدین و نخبه در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و هنری دنبال خواهد شد.
    در ادامه جلسه متن منشور بنیاد امید ایرانیان توسط رابط شاخه قرائتشد و اعضای کمیته‌های فرهنگی، پژوهش، رسانه، تربیت بدنی، اجتماعی، دانشجویی و امور شهرستان‌ها مشخص شدند .
    در پایان جلسه بیانیه شروع به کار شاخه جوانان به شرح زیر قرائت شذ :

    ماکان حائری:

    بسمه تعالی
    بیانیه اعلام آغاز فعالیت شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان در گیلان

    با توجه به روزگاری که در جامعه ما ، نیازهای فرهنگی و اجتماعی به مراتب حساس تر از دیگر ابعاد لازم برای افراد شده اند . ما جوانان گیلانی بنا نهادیم تا تحت عنوان و چتر خانواده بزرگ خانواده ی بزرگ بنیاد امید ایرانیان در غالب کمیته های : رسانه ، دانشجویی ، فرهنگ و هنر ، اجتماعی ، تربیت بدنی ، پژوهش ، شهرستان ها و اقشار ، بانوان ، اقتصادی ، پشتیبانی برای توسعه استانمان و همراهی در توسعه و پیشرفت امور کشور با دغدغه های شخصی متفاوت قدم به عرصه بنهیم در این راه ، طبق اساسنامه بنیاد عمل خواهیم کرد و از هرگونه فعالیت سیاسی با نام بنیاد امید ایرانیان پرهیز خواهیم کرد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.