×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امیرجانبازی

فرماندار رودسر آماده‌باش کامل نیروها و تجهیزات دولتی با مشارکت بخش خصوصی جهت اقدامات پیشگیرانه در این شهرستان را ضروری خواند و گفت: زیرساخت‌های رودسر برای مقابله با بحران‌های احتمالی فراهم است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر، امیرجانبازی رودسری شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران که در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به سامانه بارشی در گیلان و آغاز بارندگی‌ها از عصر امروز در استان افزود: آماده‌باش کامل نیروها و تجهیزات دولتی و مشارکت بخش خصوصی را جهت اقدامات پیشگیرانه در رودسر ضروری است.

فرماندار رودسر مدیریت بهتر و بهینه برای بحران احتمالی در این شهرستان را مورد تأکید همگان قرار داد و تصریح کرد: مدیران و پرسنل ادارات و دستگاه‌های زیربط و همچنین شهرداران، بخشداران و دهیاران تا عادی شدن شرایط در شهرستان مستقر باشند و از حوزه مأموریت خود خارج نشوند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های رودسر برای مقابله با بحران‌های احتمالی فراهم است، افزود: بایستی تمهیدات لازم برای رویارویی با خطرات احتمالی که ممکن است براثر بارندگی شدید باران و وقوع سیلاب در سطح شهرستان ایجاد شود اندیشیده گردد.

جانبازی رودسری با اشاره به بحث اطلاع‌رسانی در خصوص پرهیز از قرار گرفتن مسافران و شهروندان در حاشیه رودخانه‌ها گفت: دستگاه‌های زیربط وظیفه هدایت آب‌های سطحی و جمع شده براثر بارندگی را به نحو احسن انجام دهند و از آب‌گرفتگی معابر جلوگیری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.