شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ناگفته های عضو سه دوره شورای شهر لاهیجان چه بود | ناگفته‌هایی از شهردار کحالی!
    06 مهر 1396 - 21:00
    شناسه : 92037
    0

    عضو سه دوره شورای شهر لاهیجان است اما ۵بار هم با رسانه ها مصاحبه نکرده است ،کسی که رزمندگان لاهیجان با صدای مداحی هایش خاطرات زیادی دارند. او اعتقاد دارد که قانون جمهوری اسلامی بر مبنای شرع مقدس است و رعایت آن بر هر ایرانی واجب است. باهم وی را می خوانیم. رحیم کشاورز در […]

    پ
    پ

    - ناگفته های عضو سه دوره شورای شهر لاهیجان چه بود | ناگفته‌هایی از شهردار کحالی! - شهردار لاهیجان

    عضو سه دوره شورای شهر لاهیجان است اما ۵بار هم با رسانه ها مصاحبه نکرده است ،کسی که رزمندگان لاهیجان با صدای مداحی هایش خاطرات زیادی دارند. او اعتقاد دارد که قانون جمهوری اسلامی بر مبنای شرع مقدس است و رعایت آن بر هر ایرانی واجب است.

    باهم وی را می خوانیم.

    رحیم کشاورز در گفتگویی طولانی مسائل مطرح شده پس از انتخاب علیرضا گنجی تا انتخاب سعید آگشته را بیان کرد و با اشاره به اینکه باید رجوع به گذشته شود تا برخی از مسائل به صورت ریشه ای بررسی شود افزود : آقای رضاکحالی انتخاب ما بود و ما نیز وی را عزل کردیم . پس باید ببنیم دلیل این انتخاب و عزل چیست.

    وی با بیان اینکه شاید سوالی که در ذهن شهروندان پیش آمده این باشدکه دلیل انتخاب آقای رضاکحالی در دوره چهارم با ۹ رای به عنوان شهردار لاهیجان و عزل وی طی یک فرآینده یک سال و نیم با ۹ رای همان اعضا چیست.

    کشاورز گفت: باید این نکته را متذکر شوم که بنده با رایزنی هایی که داشتم در دوره سوم رضاکحالی را شهردار لاهیجان کردم.

    **انتخاب علیرضاگنجی باعث دل نگرانی های عده ای شد

    عضو ادوار گذشته شورای شهر لاهیجان با گریزی به گذشته شهرداری لاهیجان با بیان اینکه در زمان شهرداری آقای برهانی ایشان از اختیارات خودشان برای جلب رضایت بسازبفروش ها استفاده می کردند و مجوز درصدهای بیشتری برای ساخت به آنها می دادند افزود: کجای قانون نوشته که یک شهردار برخلاف طرح جامع یا تفصیلی این کار را انجام دهد.

    وی با بیان اینکه طرح جامع و طرح تفصیلی کاملا مشخص است افزود: چون علیرضا گنجی درتمامی زمینه ها بسیار قانون مند بود انتخاب وی به عنوان شهردار باعث دل نگرانی افرادی شد که در زمان برهانی کار خود را اینگونه پیش می بردند.
    کشاورز ادامه داد: بنده به یکی از این بساز بفروش هایی که نسبت به انتخاب علیرضاگنجی معترض بود گفتم حاضرید سود حاصل از ساخت و ساز های غیرمجاز را با شهرداری سهیم شوید؟ شهردار حق فروش شهر را نداشته و ندارد، چون زمین مثل سایر منابع محدود است.

    کشاورز گفت: ما واقعا از اقدامات علیرضاگنجی حمایت کردیم و با این حمایت نه تنها درآمد شهرداری کاهش پیدا نکرد بلکه در طول یک دوره کوتاه این فرهنگ نهادینه شد و پروژه های زیربنایی به خوبی پیش رفت.

    **تنها ضعف علیرضاگنجی لاهیجانی بودن وی بود

    وی افزود:جمع آوری آبهای سطحی،پرداخت غرامت کمربندی عاقلیه ، خرید زمین هایی که کاربری پارکینگ داشتند و آسفالت در زمان علیرضاگنجی اتفاق افتاد.

    وی با بیان اینکه در زمان علیرضا گنجی نقطه ضعفی در شهرداری لاهیجان وجود نداشت و تنها نقطه ضعف در آن دوره لاهیجانی بودن وی بود افزود:این موضوع گاهی تصمیم گیری ها را تحت شعاع قرار می داد وگرنه علیرضاگنجی انسان پاکدست و بسیار افتاده ای بود.

    **جوادپور،مهدی پور و کحالی گزینه های ما بودند

    کشاورز با اشاره به حوادث پس از استعفای علیرضاگنجی با بیان چگونگی انتخاب رضا کحالی به عنوان شهردار لاهیجان گفت: آقای جوادپور و مهدی پور برای تصدی پست شهرداری لاهیجان مطرح شدند و در این بهبوبه نیز قضیه آقای کحالی پس از آن مشکلات پیش آمده بین شهردار وقت و شورای شهر انزلی مطرح شد و رضاکحالی نیز یکی از گزینه های تصدی پست شهرداری لاهیجان شد.

    وی با بیان اینکه البته انتخاب آقای جواد پور دارای چندین بعد بود که باید مورد بررسی قرار گیرد. افزود: این انتخاب محفلی بوده و ایشان قبل از انتخاب توسط برخی از اعضای شورای شهر انتخاب شده بودند.

    کشاورز افزود:آقای جوادپور بازنشسته ای بودندکه امکان شهردار شدن در لاهیجان وجود نداشت، بنابراین عملا ایشان نمی توانست شهردار شود. ولی ایشان با افرادی نشست هایی داشت و افرادی برای پیشبرد اهداف شخصی خودشان به هرصورت درصدد انتخاب وی بودند.

    **نهایت رضاکحالی با ۴رای موافق و ۳ رای مخالف شهردار شد

    عضو شورای شهر لاهیجان افزود: البته در فرآیند انتخابات با آقای جوادپور، مهدی پور و کحالی جداگانه صحبت کردیم و از بین این سه نفر یک نفر به نام رضاکحالی با ۳ رای مخالف و ۴ رای موافق انتخاب شد که پس از دو روز سه عضو مخالف هم موافق وی شدند و با هفت رای آقای کحالی شهردار لاهیجان شدند.

    وی با بیان اینکه البته آقای کحالی بدون اجازه استاندار وقت شهرداری انزلی را رها کردند و به لاهیجان آمدند و آقای قهرمانی از این بابت کمی دلخور بودند افزود: به همین علت برای گرفتن حکم ایشان از استانداری دردسرهای زیادی را متحمل شدیم و اعضای شورا از خودشان برای ایشان مایه گذاشتند تا نهایت حکم ایشان صادر شد.

    رحیم کشاورز با بیان اینکه البته اعضای دوره سوم شورای شهر با آقای کحالی مماشات کردند افزود:من هیچ چیزی از رضاکحالی نخواستم و بدهکار آقای کحالی و فرد دیگری هم نیستم. این که راحت صحبت می کنم و مثل بعضی ها که گرفتارند تقیه نمی کنم ، بدلیل این است که سرسوزنی خلاف قانون و یا درخواست شخصی از وی نداشتم ، خود آقای کحالی هم می تواند به موضوع اشاره کند ، ضمن اینکه من شدیدا مخالف وی هستم.

    **کحالی کارهای زمین مانده زیادی را به پایان رسانید

    وی با بیان اینکه نباید از حق گذشت که پس از دریافت حکم توسط آقای کحالی،کارهای زمین مانده زیادی در این شهر انجام گرفت افزود: آقای کحالی به عنوان شهردار شهری مثل لاهیجان با پیشینه فرهنگ و تمدنی و مردمان متدین و با فرهنگی که دارد همانند آقای برهانی برای یک قشر خاصی کار کرد و سعی ایشان هم بر این بود که نظر یک قشرخاص را جلب کند لذا اعتقادی به شورای شهر نداشت.

    رحیم کشاورز با بیان اینکه قوانین وظایف شورای شهر و شهرداری را مشخص کرده و کسی حق عدول از این قوانین را ندارد گفت: برخی از دوستان اعتقاد دارند که چون شهرداری ها رها شده اند و از منابع دولتی بی بهره هستند ناچارند دست به تخلفاتی بزنند که این محک و روش خوبی نیست.

    وی افزود: اگرشهرداری با تدبیر و صداقت کارها را پیش ببرد و با صداقت مسائل را بیان کند خیلی بهتر از بی قانونی است.

    رحیم کشاورز با اشاره به سخن مقام معظم رهبری با بیان اینکه ایشان قانون بد را بهتر از بی قانونی می دانند گفت: پس اگر من بخواهم کارخود را ازطریق بی قانونی پیش ببرم ،مشکلات زیادی پیش خواهدآمد.

    **شورای شهر با شهردار مماشات می کرد ولی شهردار شورای شهر را تضعیف می کرد

    وی با اشاره به اینکه شورای شهر در دوره سوم به دلایل مختلف چاره ای جز مماشات با آقای کحالی نداشت افزود: این در حالی بود که تضعیف شورای شهر توسط شهردار در این دوره در اوج خود قرار داشت.

    کشاورز در ادامه این موضوع با بیان اینکه موقعیت مناسب برای برخورد با شهردار وجود نداشت و البته از این وضعیت نیز عده ای سوء استفاده کردند افزود:این قضیه تاجایی پیش رفت که صحبت های پیش از دستور شورای شهر توسط آقای رضا کحالی مورد نقد قرار می گرفت در صورتی که ایشان انتخاب شده خود شورای شهر بودند.

    **چه کسی پاسخگوی ۳۲ میلیارد بدهکاری شهرداری لاهیجان است

    وی در ادامه با اشاره به اینکه اصولا آقای کحالی تابع شورای شهر نبودند و این مشکل مختص دوره چهارم نبود و همین شرایط در دوره سوم شورای شهر هم وجود داشت ولی شورا نه قصد برخورد داشت و نه وقت این کار را داشت افزود: البته ایشان یک سری کارهای روبنایی را انجام دادندکه در دید شهروندان بود. مثل اصلاح خیابان امام خمینی(ره)،احداث ترمینال ،سالن جلسات شهرداری ، ولی آیا من حق دارم بابت کارهای خوبی که انجام دادم چندین خلاف هم داشته باشم؟

    کشاورز با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۳ شهرداری لاهیجان ۳۵ میلیارد بوده که تا الان ۳۲ میلیارد آن بدهکاری شهرداری است افزود: این پول ها کجا رفته است؟

    وی با اشاره به اینکه بدهی ذات شهرداری است اما خلاف قانون جزو ذات شهرداری ها نیست گفت : انتقاد من از طرفداران آقای کحالی این است، ماشین هایی که برای برخی از ادارات توسط شهرداری خریداری شده چگونه بدون مصوب شورای شهر صورت می پذیرفت؟

    وی افزود:ما خبرهایی داریم که وسایلی توسط شهرداری خریداری شده که بدون مصوبه شورای شهر انجام گرفته است.

    ** ۷۰ نفر بی ضابطه در شهرداری لاهیجان استخدام شدند

    کشاورز با انتقاد از استخدام های بی ضابطه در مجموعه شهرداری لاهیجان با بیان اینکه نزدیک ۷۰ نفر در زمان شهرداری آقای کحالی از شهرهای اطراف در شهرداری لاهیجان و در قالب های مختلف استخدام شده اند افزود: معاون وزیر کشور در جلسه چند روز گذشته تعداد پرسنل شهرداری لاهیجان را ۵ برابر میانگین استاندار ددانسته اند.

    رحیم کشاورز با بیان اینکه البته آقای کحالی مدعی بودند که سیستم شهرداری اتوماسیون شده تا از تعداد نیروها کاسته شود افزود: در حال حاضر ۶۰ درصد بودجه شهرداری هزینه های جاری حقوق و دستمزد است یعنی ماهیانه بالای یک میلیارد و سیصدمیلیون تومان هزینه حقوق پرسنل شهرداری لاهیجان است.

    وی با بیان اینکه گاهی لیستی برای اعضای شورای شهر می آمد و اسم افرادی در آن مشاهده میشد که به گفته آقای کحالی کار بلد نبودند گفت : در این لیست اسامی برخی از پرسنل شهرداری لاهیجان دیده می شد که مشغول بساز بفروش بودند و به نوعی می شود گفت که میلیاردر هستند.

    **گانگسترهایی در شهرداری پرورش یافتند که با بساز بفروش ها رقابت می کردند

    کشاورز با اشاره به اینکه درشورای دوره سوم شورای شهر ، دو ساعت با آقای علیرضاگنجی صحبت کردم و گفتم که با کارمندان شهرداری در باره ساخت و سازها صحبت کنید ادامه داد : به ایشان گفتم که از حراست تا نگهبان دم در در مشغول ساخت ساز هستند.اگر حقوق شهرداری برای شما کافی نیست از شهرداری بروند و روزانه از کارهای ادارای خود دست نکشند تا به دنبال کارهای شخصی بیرون از مجموعه بپردازند.

    عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به اینکه چند تا از این پرونده های کارمندان شهرداری که از امکانات شهرداری نیز استفاده کردند و مدارک تحصیلی خود را نیز ارتقاء دادند در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح شده است گفت : پرونده های شهروندان مناطق حاشیه نشین در این کمیسیون مطرح می شد و این گونه افراد در زمان آقای کحالی بود که اوج گرفت.
    وی با بیان اینکه ضمن احترام به کارمندان شهرداری لاهیجان باید بگویم که آقای کحالی عده ای گانگستر را داخل شهرداری پرورش داد که با بزرگترین بساز بفروش های لاهیجان رقابت رقابت می کردند افزود: این در حالی است که مهندسینی که در شهرداری ها کار می کنند حق نظارت درآن شهر را ندارند ،مگر برای شهرهای مجاور آن هم غیر از ساعات ادرای،

    آیا ما همچین چیزی در شهرداری لاهیجان نداریم؟ این نوعی رانت خواری است ؛ مگر رانت خوار کیست.

    **بیشترین خرید زمین در زمان علیرضاگنجی بود

    وی با اشاره به اینکه درزمان علیرضاگنجی بیشترین خرید زمین برای پارکینگ را داشتیم افزود: اززمین های بازار روز شماره یک،کوچه امیرمومن،اردوبازار و نزدیک سازمان چای زمین هایی بوده که خریداری شد.

    رحیم کشاورز با بیان اینکه علیرضاگنجی بدهکاری داشت اما زیاد نبود افزود : البته آقای کحالی مدعی بود که شهرداری را با ۴میلیارد بدهی تحویل گرفته که صددرصد حقیقت ندارد.

    وی با بیان اینکه من به عنوان یک عضو ناظر هستم و باید ایرادات را بگیرم افزود: در زمان آقای کحالی ما یک وجب زمین برای پارکینگ خریداری نکردیم پس باید میلیاردها تومان در حساب ویژه پارکینگ پول داشته باشیم.

    وی افزود:البته این رویه در زمان برهانی و گنجی بود که هروقت کم پول می شدند با مجوز شورای شهر از حساب برداشت می کردند ولی در زمان آقای کحالی پول ها بدون مجوز برداشت می شد که ایشان اعتقاد داشتند بابت تجهیز زمین ها این پول برداشت شد.

    **چرا ۹ نفر به عزل رضاکحالی رای دادند

    کشاورز با بیان اینکه روز بعد از این جلسه به سفارش یکی از آقایان نافذ شهر صد میلیون از حساب پارکینگ برداشت می شود و به یک پیمانکار داده می شود گفت:کحالی به حرف های مسئولین شهر بیشتر از شورای شهر اعتنا می کرد.

    وی با بیان اینکه این همه جوان تحصیل کرده و متخصص در این شهر وجود دارد ولی آقای کحالی هفتاد نفر را در مجموعه شهرداری استخدام کرد افزود: با این کار هزینه های جاری را بالا بردید و ۵ ماه هم حقوق نیروهای شرکتی را پرداخت نکردید،آنوقت شما درخواست ماشین صد و ۶۰ میلیونی می کنید.

    کشاورز با بیان اینکه کاش این سوال از اعضای شورای شهر می شد که چرا ۹ نفر از اعضای شورای شهر برعلیه کحالی اقدام کردند افزود: چون منابع شهر درحال از دست رفتن بود.

    **رضاکحالی شهردار نمونه موسسات خصوصی می شد

    وی با اشاره به اینکه توسط یکی از مسئولین لاهیجان به شورای شهر انتقاد شدکه اگر مخالف وی بودید چرا بنرهایی در حمایت از آقای کحالی در شهر نصب می کردید گفت: نصب این بنرها همیشه مورد اعتراض شورای شهر واقع می شد.

    کشاورز گفت: شهردار نمونه کشوری در نمایشگاه فلان و … ، این ها موسسات خصوصی بودند که این نمایشگاه ها را برگزار می کردند و با پرداخت هزینه های میلیونی برخی را شهردار نمونه کشوری،استانی و روستایی می کردند.

    وی افزود: قیمت آلاچیق های حاشیه استخر که می گویند با چوب های برزیلی درست شده پنج میلیون تومان است ولی هزینه افتتاح هرکدام را ۲۵میلیون تومان فاکتور نوشته اند.

    **ترکیدن بالن هیچ ارتباطی به استیضاح کحالی نداشت

    کشاورز با بیان اینکه در زمان شهرداری علیرضاگنجی دوستان بازرسی به طور مداوم در این شهر حضور داشتند ولی در زمان کحالی کمتر ما بازرسان را دیدیم افزود:شاید تصمیم عزل آقای کحالی اشتباه باشد که ما درخواست می کنیم این موضوع توسط دوستان بازرسی پیگیری شود.

    کشاورز با بیان اینکه شایعه شده بود که استیضاح رضا کحالی برای ترکیدن بالن بوده که کذب محض است و صددرصد اعضای شورای شهر در این وادی اصلا ورود نکردند گفت: ایشان معتقد بود که شرکت نصاب بالن بدون اجازه و هماهنگی با وی این بالن ها را نصب کرده که بعدا متوجه شدیم که صحبت هایی با وی در این باره انجام شده بود و ایشان کاملا در جریان بودند.

    رحیم کشاورز با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات موجود این بود که پول بیمه تامین اجتماعی از حقوق بیمه شدگان کم می شد ولی این مبلغ به تامین اجتماعی واریز نمی شد افزود: این کارگران درصورت مریض شدن و پایان اعتبار دفترچه با مشکلات زیادی روبرو بودند.

    وی گفت: این مسائل ادامه داشت تا روزی که خودم بر علیه شورای شهر در یک جلسه صحبت کردم و به دوستان گفتم که باید جلوی این موضوع بایستیم و دوباره در زمینه مخالفت با شهردار متحدشویم.

    کشاورز با بیان اینکه یکی از اعضای شورای شهر که بالاترین حمایت را آقای رضاکحالی داشت پس از مدتی مخالف وی شد افزود: چون رضاکحالی دیگر این عضو شورای شهر را هم نادیده می گرفت.

    **نماینده لاهیجان و سیاهکل در انتخاب آگشته دخالت نکرد

    وی با بیان اینکه روزی به آقای رضاکحالی گفتم که دیگر کسی نمی تواند برایت کاری کند و این گونه رفتارها برای فردی که منتخب شورای شهر است مناسب نیست افزود:حضوری به آقای کحالی گفتم که خودرایی را کنار بگذار و دوباره به شورای شهر نزدیک شو.

    کشاورز با بیان اینکه شائبه دیگر این بودکه می گفتند نماینده لاهیجان سعیدآگشته را تعرفه کرده افزود: بنده به عنوان یکی از مخالفین آقای ندیمی می گویم که به این شکل نبوده و این انتخاب هیچ ربطی به ایشان نداشته و آقای آگشته را یکی از دوستان آقای مهربان که کشتی گیر بودند معرفی کردند.

    وی با بیان اینکه سعیدآگشته پس از معرفی به صورت اینترنتی هم برای مصاحبه شهرداری ثبت نام کرد و انتخاب وی یک فرآیند بسیار قانونی را طی کرد افزود: پس از انتخاب وی، صحبت هایی شد که این آقا حزب اللهی هست و چرا یک حزب اللهی شهردار لاهیجان شده است.

    کشاورز با بیان اینکه من هم در جواب این دوستان گفتم که از زبان قرآن دو حزب وجود دارد، حزب الله و حزب شیطان. کدام را باید انتخاب می کردیم افزود: اگر فرآیند غیرقانونی را طی می کردیم شما باید ایراد می گرفتید نه انتخابی که همه مواردآن قانونی بوده است.

    **مخالفان سعید آگشته هم وی را فردی پاکدست می دانند

    کشاورز با اشاره به اینکه این هزینه هایی که برای دوایر دولتی صورت گرفته کجا رفته است افزود: اگر مصوب شورای شهر بوده که صحت هم ندارد خلاف قانون است.

    وی گفت:  شورای شهر را در این امر می توان مقصر دانست چون به زعم شما به خواسته های غیرقانونی تن در داده است گفت: همکاری با تخلف فرق می کند اما وانمود این موضوع که خود را به عنوان یک مصلح معرفی کردند اشتباه است.

    کشاورز در جواب این سوال که آیا سعیدآگشته بر میراث به جا مانده از رضاکحالی مدیریت نمی کند؟ و آیا این کار سعیدآگشته را راحت نکرده است افزود: آقای آگشته متخصص شهرساز است،شهردار جدید هم تخصص و هم علم این کار را دارد و برنامه درستی هم دارد. ایشان معاون برنامه ریزی شهرداری قزوین است.آگشته در الوند یک نفرمخالف داشت که آن فرد هم که اصلاح طلب بود در جلسه معارفه آگشته از وی حمایت می کرد و ایشان را فردی پاکدست معرفی کرد.

    وی گفت: وقتی هفتاد نفر از قزوین در معارفه وی حضور می یابند این نشانه خوبی است.

    **به علیرضاگنجی نمره ۲۰ و به رضاکحالی نمره ۵ می دهم

    کشاورز در پاسخ به این سوال خبرنگار «لاهیجان» که نمره شما به آقای علیرضا گنجی و رضا کحالی چند است گفت:  به آقای گنجی نمره بیست و به آقای کحالی نمره پنج می دهم.

    رضا کشاورز افزود:کارهای آقای گنجی پنهان و از دید عموم مردم به دور بود ولی کارهای آقای کحالی دقیقا عکس این موضوع بود.

    **چرا با قمه به شهرداری حمله شد

    وی با بیان این سوال از مخاطبان که چرا پس از انتخاب علیرضاگنجی عده ای با قمه و چاقو به شهرداری حمله می کنند؟ گفت: چون با انتخاب علیرضا گنجی منافع عده ای به خطر افتاده بود.

    کشاورز با بیان اینکه به آنهایی که امروز کحالی کحالی می کنند توصیه می کنم خودشان را درگیر این موضوع نکنند افزود: از سوی دیگر قانون حق استیضاح شهردار را به شورای شهر داده است.

    رحیم کشاورز عضو شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه یا خلاف هایی در شهرداری صورت گرفته که درست است و یا صورت نگرفته که در این صورت شورای شهر اشتباه می کند گفت: چرا کسی به اعتراض شورای شهر به تخلفات صورت گرفته رسیدگی نمی کند.

    وی در پاسخ به این سوال خبرنگار «لاهیجان» که آیا ماشین های شهرداری لاهیجان در اختیار برخی از اعضای شورای شهر قرار گرفته است افزود:بله، من خودم معترض به این موضوع بودم که این مشکل رفع شد.

    جذب فرزندان برخی از مسئولین در شهرداری عوام فریبی بود

    وی در ادامه با بیان خاطره ای ازشهید باکری با بیان اینکه این شهید زمانی شهردار ارومیه بودند و بنابردرخواست های مکرر جوانی وی را استخدام می کنند افزود : پس از حضور این شهید در جبهه حقوق این جوان قطع می شود چون این شهید از حقوق خودشان به این جوان می داد.

    کشاورز با بیان این خاطره گفت :ولی شهردار ما می گوید که فرزندان مسئولین شهری را جذب شهرداری می کنم تا مسئولین دغدغه ای نداشته باشند.

    وی افزود: معنی و مفهوم این کار عوام فریبی است چون جذب بی رویه توسط شهرداری هرچند نیروهای شرکتی باعث افزایش هزینه های جاری شده و الان نزدیک ۵ماه است که این نیروها حقوق نگرفتند .

    کشاورز با بیان اینکه من عضو مجموعه شورای شهر هستم ولی عضو تخلفات اعضای شورای شهر نیستم افزود: بنابراین به هرطریقی و توسط هر مسئولی شورای شهر خطاب واقع می شود که از پشت پرده ها خبرداریم من هم جزو این مجموعه به حساب می آیم، ولی مدافع تخلفات هر فردی در هر رده ای نیستم و این وظیفه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.