×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

روز آتش نشانی 1 - آتش نشانان جهادگران راه خدا هستند - آتش نشانان

فرماندار رشت گفت:کار  دلیر مردان آتش نشان کاری جز عبادت و جهاد در راه خدا نیست و اجری بی انتها در انتظار آنان است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرستان رشت سیروس شفقی در پیامی به مناسبت روز آتش نشان گفت :هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور است.
فرماندار شهرستان رشت افزود: این روز بهانه ای است تا گرامی بداریم انسان هایی را که از جان و آسایش خود برای، حفظ جان و آسایش دیگران می گذرند .
وی با اشاره به اینکه روز آتش نشان یادآور زحمات بسیار سنگین و خدمات سخت و نفس‌گیر مردانی است که در راه نجات جان انسان ها از خود گذشتگی می کنند گفت : کار این دلیر مردان کاری جز عبادت و جهاد در راه خدا نیست و اجری بی انتها در انتظار آنان است.
مقام عالی دولت در شهرستان رشت اذعان کرد: آتش نشانان با هدف نجات جان و مال انسان ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.
وی ادامه داد: آتش نشانان خادمان همیشه آماده در حوزه آتش نشانی ایثارگرانی هستند که ایمنی ، امنیت و آرامش جامعه امروزی مدیون زحمات بی منت آن هاست که با تکیه برهمت و تلاش و توان ایثارگری نیروهای غیرتمند و جان برکف، به شایستگی عهده دار این مسوولیت خطیر هستند.
وی در پایان افزود: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور بویژه آتش نشانان شهرستان رشت  هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را گرامی داشته و برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور از خداوند متعال آرزوی توفیق خواستارم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.