جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارندگی و کاهش دما در گیلان/ بالا آمدن سطح رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر
    19 تیر 1395 - 11:34
    شناسه : 9332
    0

    کارشناس هواشناسی گیلان از بارندگی و کاهش دما در این استان خبر داد و گفت: شرایط بارندگی گیلان تا اواسط هفته جاری ادامه می‌یابد. به گزارش گیل خبر، مازیار غلامی امروز در رشت با اشاره به وضعیت هوای گیلان اظهار کرد: اکنون بارندگی در آستارا، رشت، بندرانزلی، بندر کیاشهر و لاهیجان آغاز شده و در […]

    پ
    پ

    هواشناسی

    کارشناس هواشناسی گیلان از بارندگی و کاهش دما در این استان خبر داد و گفت: شرایط بارندگی گیلان تا اواسط هفته جاری ادامه می‌یابد.

    به گزارش گیل خبر، مازیار غلامی امروز در رشت با اشاره به وضعیت هوای گیلان اظهار کرد: اکنون بارندگی در آستارا، رشت، بندرانزلی، بندر کیاشهر و لاهیجان آغاز شده و در لاهیجان همراه با رعد و برق است.

    وی دمای فعلی رشت را ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر عنوان کرد و افزود: رطوبت نسبی هوا ۸۵ درصد است و از امروز شرایط بارندگی در گیلان مهیا می‌شود.

    کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه عصر و امشب بارندگی شدت می‌یابد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امشب و صبح فردا بر شدت بارش‌ها افزوده شده و همراه با وزش باد باشد.

    وی با اشاره به اینکه شدت بارندگی موجب آبگرفتگی معابر می‌شود، خاطرنشان کرد: بالا آمدن آب سطح رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

    غلامی سطح جاده‌ها را بر اثر بارندگی لغزنده خواند و خاطرنشان کرد: شرایط بارندگی تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

    وی با تصریح بر اینکه از امروز تا روز دوشنبه هفته جاری کاهش دما در گیلان محسوس می‌شود، یادآور شد: در این مدت دریا مواج است و ارتفاع موج افزایش می‌یابد.

    کارشناس هواشناسی گیلان از گردشگران و مسافران خواست در حاشیه رودخانه‌ها چادر نزنند و رانندگان نیز با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها، دقت لازم را در هنگام رانندگی داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.