چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیش از 293 هزار خودرو طی سه روز گذشته وارد گیلان شده است
    19 تیر 1395 - 11:55
    شناسه : 9343
    0

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: از پانزدهم تا هفدهم تیرماه، 293 هزار و 693 دستگاه خودرو وارد استان شده است. به گزارش “بامردم”،  رضا علیزاده روز جمعه در جلسه ستاد اجرایی سفر استان افزود: براساس گزارش های مراکز اقامتی، از اول تا هفدهم تیرماه […]

    پ
    پ

    آبشار لونک (2)

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: از پانزدهم تا هفدهم تیرماه، 293 هزار و 693 دستگاه خودرو وارد استان شده است.

    به گزارش “بامردم”،  رضا علیزاده روز جمعه در جلسه ستاد اجرایی سفر استان افزود: براساس گزارش های مراکز اقامتی، از اول تا هفدهم تیرماه مسافران اقامت کننده در مراکز اقامتی ثابت و موقت استان یک میلیون و 181 هزارو 280 نفرشب بوده است.
    وی اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشاندهنده افزایش 13 و 58 صدم درصدی می باشد.
    ** گیلان، پنجمین استان پرتردد کشور
    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گیلان نیز در این جلسه با اشاره به ورودی خودروها طی سه روز گذشته از آزادراه رشت – قزوین به تفکیک گفت: در پانزدهم، شانزدهم و هفدهم تیرماه به ترتیب 52 هزار، 65 هزار و 22 هزار خودرو از آزادراه رشت – قزوین وارد گیلان شده اند .
    ناصر آل محمدی به آمار تردد استان نیز اشاره و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، تردد 89 میلیون و 232 هزار دستگاه خود در راه های استان توسط 37 سامانه ترددشمار این اداره کل ثبت شده است.
    وی اظهار کرد: استان گیلان به لحاظ تردد پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.
    ** امسال کمترین مشکل را در طرح های دریا داشته ایم
    فرمانده نیروی انتظامی گیلان نیز در این جلسه از مردم خواست تا زمان برگشت شان را مدیریت و برنامه ریزی و در صورت داشتن وقت کافی، برگشت خود را به روزهای آتی موکول کنند.
    سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به ورود خیل عظیم خودروها به استان گفت: ورود این جمعیت به استان پیش بینی می شد از این رو، نیروی انتظامی با انسجام بخشی در حوزه ماموریت های خود ، علاوه بر انجام وظایف خویش در بخش امنیتی و تهدیداتی که در این حوزه وجود دارد، عمده توان خود را در حوزه عملیاتی در راه های استان به ویژه آزادراه رشت – قزوین متمرکز کرد.
    وی تصریح کرد: برای بازگشت مسافران هنوز این نگرانی وجود دارد چرا که بخشی از مسافران استان مازندران با توجه به بسته شدن مسیرهای هراز و چالوس، گیلان را برای بازگشت انتخاب می کنند.
    وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش؛ خواستار راه اندازی مجتمع خدماتی رفاهی برای استراحت مردم و تامین سوخت شان در محدوده لوشان – منجیل شد .
    سردار میرحیدری با بیان اینکه کمپینگ ها جوابگوی این جمعیت نیست، تصریح کرد: معرفی اقامتگاه ها و خدمات باید در استان پررنگ تر شود تا مسافران دچار سردرگمی نباشند.
    وی درباره وضعیت سواحل نیز گفت: امسال کمترین مشکل را در طرح های دریا داشته ایم و وضعیت بهتر از سال های گذشته است و ظرفیت های خوبی برای نشاط مردم فراهم شده است.
    سرپرست فرمانداری رودبار نیز گفت: در ترافیک آزادراه قزوین – رشت 12 هزار بطری آب، پنج هزار قرص نان و 12 هزار کلوچه و بیسکویت بین خودروهای گرفتار در ترافیک توزیع شد.
    علیرضا انصاری افزود: همچنین بیش از یک هزار و 500 نفر در مساجد، پارک ها و مدارس اسکان یافتند.
    سید عیسی مهدوی فرماندار رشت نیز گفت: دو گلوگاه ترافیکی در پل زیباکنار و شاه حاجی سنگر در شهرستان رشت وجود دارد که باید برطرف شود.
    87 هتل، 23 هتل آپارتمان، 75 مجتمع گردشگری، 47 مهمانپذیر، یک هزار و 43خانه مسافر ، 233 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 53 دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال هستند.
    ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.