پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وینفرد شفر سرمربی استقلال شد | مبلغ قرارداد جانشین آلمانی منصوریان چقدر است؟
    10 مهر 1396 - 19:13
    شناسه : 93487
    0

    سرمربی آلمانی در نهایت به عنوان جانشین منصوریان انتخاب شد. بالاخره  پس از کش و قوس‌های فراوان و پس از ۱۲ روز بلاتکلیفی باشگاه استقلال، سرمربی جدید آبی‌ها با تصمیم کمیته فنی این تیم انتخاب شد و باشگاه برای جایگزینی منصوریان به جمع‌بندی رسیده است. وینفرد شفر، مربی ۶۷ ساله آلمانی که آخرین بار هدایت جامائیکا […]

    پ
    پ

    شفر - وینفرد شفر سرمربی استقلال شد | مبلغ قرارداد جانشین آلمانی منصوریان چقدر است؟ - استقلال

    سرمربی آلمانی در نهایت به عنوان جانشین منصوریان انتخاب شد.

    بالاخره  پس از کش و قوس‌های فراوان و پس از ۱۲ روز بلاتکلیفی باشگاه استقلال، سرمربی جدید آبی‌ها با تصمیم کمیته فنی این تیم انتخاب شد و باشگاه برای جایگزینی منصوریان به جمع‌بندی رسیده است.

    وینفرد شفر، مربی ۶۷ ساله آلمانی که آخرین بار هدایت جامائیکا را بر عهده داشته است، بعد از یک سال بیکاری به سرمربیگری استقلال منصوب شد.

    از روزهای ابتدایی پس از استعفای منصوریان گزینه‌هایی مثل فاتح تریم و والتر زنگا برای نیمکت استقلال مطرح بود و در روزهای اخیر صحبت از زلاتکو دالیچ و برند شوستر به عنوان گزینه‌های هدایت استقلال بود ولی در نهایت این باشگاه تصمیم گرفت شفر را جانشین منصوریان کند.

    این تصمیم در جلسه کمیته فنی باشگاه با حضور رضا افتخاری گرفته شده است.

    گفته می شود  با توجه به توافقاتی که میان باشگاه استقلال و وینفرد شفر صورت گرفته در نهایت پیش‌نویس قرارداد میان دو طرفین انجام و قرار است این مربی بابت حضور ۶ تا ۷ ماهه اش در استقلال چیزی حدود ۳۰۰ هزار دلار دریافت کند.

    به این ترتیب سرمربی جدید استقلال بابت حضورش در این تیم ماهیانه چیزی حدود ۱۷۱ تا ۱۷۲ میلیون تومان از مدیران آبی پوش دریافت می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.