×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محسن جعفری - یادواره شهدای رسانه گیلان در کربلا و رشت برگزار می‌شود - رسانه‌

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: یادواره شهدای رسانه این استان در کربلا و رشت برگزار می‌شود.

به گزارش «بامردم»، محسن جعفری با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه استان گیلان اظهار داشت: شهیدان سیداسماعیل سیرت‌نیا، محمدرضا نشرودکل، سیدمحمد اسحاقی، مجید ثابت‌قدم، ابوالقاسم اخوان، حامد کوچک‌زاده، میرزا کوچک جنگلی و حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری هشت شهید رسانه گیلان هستند.

وی با بیان اینکه شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا شهید شاخص سال جاری سازمان بسیج رسانه استان گیلان است، افزود: این شهید بزرگوار از شهدای مدافع حرم و علمدار جبهه فرهنگی گیلان بود که در سرویس یادداشت برخی رسانه‌ها همکاری می‌کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه ۱۷ آبان سالروز شهادت شهید سیرت‌نیا است، گفت: با توجه به تقارن سالگرد شهید با همایش عظیم شیعیان جهان در اربعین حسینی(ع) یادواره این شهید بزرگوار و شهیدای رسانه گیلان در دو مراسم برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه کاروان‌های خبری اعزامی بسیج رسانه گیلان به همایش پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)،  یادواره شهید سیرت‌نیا و شهدای رسانه گیلان را در کربلا برگزار می‌کنند، گفت: پس از بازگشت از کربلا نیز یادواره شهدای رسانه گیلان در دهه سوم آبان‌ماه و با محوریت شهید شاخص این قشر شهید سیرت‌نیا در رشت و با حضور مهمانان ملی و اصحاب رسانه شمال کشور در رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دو ستاد برای یادواره شهدای رسانه استان گیلان در سطح دستگاه‌های اجرایی و فعالان رسانه‌ای تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ رسانه فعال گیلان در برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه گیلان همکاری کرده و حضوز فعال دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تقدیر از همکاری خانواده شهید سیرت‌نیا شهید شاخص این سازمان در برگزاری یادواره مذکور اظهار داشت: شهدای رسانه مردان بزرگی در مبارزه با استکبار بودند و جانشان را در این راه تقدیم اسلام کردند.

جعفری با بیان اینکه امیدواریم با عنایت شهدا توفیق برگزاری سالانه یادواره شهدای رسانه استان گیلان را داشته باشیم، افزود: بسیج رسانه از ایده‌های خلاقانه اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و مذهبی گیلان در برپایی یادواره شهدا استقبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری مراسم خانواده شهدای رسانه گیلان به‌عنوان خادم‌ خانواده‌های معظم شهید رسانه حضور داریم، گفت: از مسئولان اجرایی گیلان می‌خواهیم نهایت همکاری را با ستاد یادواره شهدای رسانه داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان اظهار داشت: یادواره شهدای رسانه در کربلا و یک روز قبل از اربعین با برپایی مراسم پرفیض زیارت عاشورا و مداحی و خاطره‌گویی برگزار می‌شود.

تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.