پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عبدالرضا سلیمانی شهردار آستانه‌اشرفیه شد + جزئیات
    16 مهر 1396 - 18:34
    شناسه : 93716
    0

    عبدالرضا سلیمانی به عنوان شهردار آستانه‌اشرفیه انتخاب شد. اختصاصی«بامردم»، دقایقی قبل عبدالرضا سلیمانی با کسب پنج رأی کامل اعضای شورای شهر به عنوان شهردار آستانه‌اشرفیه انتخاب شد. سلیمانی شهردار اسبق چاف و چمخاله از ۹ دی ماه ۱۳۹۴ به عنوان شهردار آستانه اشرفیه انتخاب شده که با شروع به کار شورای پنجم تا به امروز […]

    پ
    پ

    عبدالرضا سلیمانی - عبدالرضا سلیمانی شهردار آستانه‌اشرفیه شد + جزئیات - آستانه

    عبدالرضا سلیمانی به عنوان شهردار آستانه‌اشرفیه انتخاب شد.

    اختصاصی«بامردم»، دقایقی قبل عبدالرضا سلیمانی با کسب پنج رأی کامل اعضای شورای شهر به عنوان شهردار آستانه‌اشرفیه انتخاب شد.

    سلیمانی شهردار اسبق چاف و چمخاله از ۹ دی ماه ۱۳۹۴ به عنوان شهردار آستانه اشرفیه انتخاب شده که با شروع به کار شورای پنجم تا به امروز به عنوان سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه فعالیت می کرد.

    وی در سال ۱۳۴۹ در آستانه‌اشرفیه متولد شده و در طی ۲۶ سال سابقه خدمتی در بخش‌های مختلف اجرایی و مدیریتی شهرداری، اعم از مسئول واحد فنی و ساختمانی، مسئول واحد عمران و معاونت شهرداری را عهده دار بوده است.

    بیشتر محبوبیت و موفقیت‌‌های سلیمانی به انجام پروژه های عمرانی و شاخص و ایجاد تحول عظیم در فضای شهر آستانه اشرفیه بر می گردد که در ماه های اخیر نیز با به وجود آمدن برخی حواشی در انتخاب شهردار و حمایت های مردمی از سلیمانی مهر تاییدی بر این ادعا است.

    LogoLicious ۲۰۱۷۱۰۰۸ ۱۷۳۰۱۶ - عبدالرضا سلیمانی شهردار آستانه‌اشرفیه شد + جزئیات - آستانه

    «بامردم» انتخاب ایشان به عنوان شهردار آستانه‌اشرفیه را تبریک گفته و توفیق روز افزون ایشان را مسئلت دارد.
    بی تردید خدمتگزاری به همشریان عزیز فرصت مغتنمی است که امیدواریم با نگاه مدبرانه، هم مشمول لطف حق تعالی قرار گیرید و هم اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم سازید که آنچه باعث سرافرازی و سربلندی است خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.