یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41482 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توقیف 13 هزار خودرو رانندگان پرخطر در تعطیلات
    19 تیر 1395 - 19:26
    شناسه : 9380
    0

    رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از برخورد با 13 هزار راننده پرخطر در طول سه روز گذشته و تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: خودرو این متخلفان، برابر قانون توقیف و به پارکینگ منتقل شد. به گزارش “بامردم”، سردار تقی مهری در عین حال به این نکته هم اشاره کرد که این میزان توقیف […]

    پ
    پ

    توقیف

    رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از برخورد با 13 هزار راننده پرخطر در طول سه روز گذشته و تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: خودرو این متخلفان، برابر قانون توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

    به گزارش “بامردم”، سردار تقی مهری در عین حال به این نکته هم اشاره کرد که این میزان توقیف در مقایسه با 18 میلیون خودرو بسیار ناچیز است.
    مهری گفت: برابر آمارهای دریافتی، 99 درصد رانندگان در طول تعطیلات قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده‌اند و تنها یک درصد از قوانین تخطی داشته‌اند.
    وی ضمن تقدیر از همکاری خوب رانندگان در خصوص توزیع بار بازگشت سفر خود، افزود: بار بازگشت در بیشتر محورهای مواصلاتی عادی است اما بار ترافیکی در برخی محورها مانند چالوس، هراز، فیروزکوه و قزوین – رشت، نیمه سنگین است.
    وی با بیان این که مشکل خاصی در خصوص سوانح رانندگی در این چند روز نداشتیم، افزود: برابر دستور و تدابیر فرمانده ناجا نیروهای کمکی نیز به پلیس راهور ملحق شدند تا ترافیک ایمنی را برای مسافران فراهم کنیم.
    اجتمام(1)

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.