پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سیستم قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز در سراسر گیلان راه اندازی شد
    11 مهر 1396 - 16:34
    شناسه : 93871
    0

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای سراسری سیستم قرائت و چاپ آنی صورتحساب گاز در استان گیلان در جهت بهبود سطح کیفی خدمات خبر داد. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در جهت رفاه حال مشتریان و نیز […]

    پ
    پ

    قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز در سراسر گیلان - سیستم قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز در سراسر گیلان راه اندازی شد - سیستم
    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای سراسری سیستم قرائت و چاپ آنی صورتحساب گاز در استان گیلان در جهت بهبود سطح کیفی خدمات خبر داد.
    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در جهت رفاه حال مشتریان و نیز شفافیت در تحویل صورتحساب گاز به مشترکین و همزمان با قرائت کنتور اجرایی شده است و زین پس کنتورخوانان شرکت گاز نسبت به تحویل صورتحساب به مشترک همزمان با قرائت کنتور اقدام می نمایند.
    مهندس اکبر بیان نمود: در ابتدا، طرح مذکور در شهرهای رشت، آستارا، تالش، ماسال و آستانه اجرایی شده بود و هم اینک اجرای آن در تمام استان آغاز شده است.
    وی در همین راستا بیان نمود: طی هفته گذشته تحویل دستگاههای قرائت و چاپ صورتحساب، راه اندازی سیستم بر روی دستگاه های قرائت و آموزش به کنتورخوانان برای شهرهای لاهیجان، لنگرود، رودسر و سیاهکل در اداره گاز لاهیجان و نیز برای شهرهای انزلی، صومعه سرا، فومن، شفت و رودبار در محل سالن همایش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان انجام پذیرفت.
    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان کاهش دوره وصول مطالبات، صرفه جویی در زمان و هزینه ها، شفافیت در صورتحساب های صادره، ارسال پیامکی صورتحساب در زمان نبود مشترک، امکان بررسی صورتحساب صادره در محل و اطمینان از حضور کنتورخوان در محل را از جمله مزایای اجرای این طرح عنوان نمود.
    مهندس اکبر در پایان گفت: هم اکنون این شرکت توسط 125 کنتورخوان در سطح استان که تمامی آنان به سیستم قرائت و توزیع همزمان مجهز شده اند، نسبت به قرائت کنتور گاز مشترکین اقدام می نماید.
    @gasguilan

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.