دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41579 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
برگزاری هفته فرهنگی و اجتماعی آستارا
12 مهر 1396 - 14:36
شناسه : 94157
0

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: هر برنامه ای برای توسعه ای این شهرستان باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد و مسئولان در برنامه ریزی های خود به این امر توجه داشته باشند. به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش در دومین جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی آستارا در فرمانداری […]

پ
پ

رنجکش فرماندار آستارا - برگزاری هفته فرهنگی و اجتماعی آستارا - آستارا

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: هر برنامه ای برای توسعه ای این شهرستان باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد و مسئولان در برنامه ریزی های خود به این امر توجه داشته باشند.

به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش در دومین جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: چالش های اجتماعی را می توان با بررسی و برنامه ریزی های کارشناسانه دستگاه های اجرایی برطرف کرد.

وی اضافه کرد: پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی تکلیف ملی است و باید همگان در این راستا همت کنند و اگر مدیران دستگاه های اجرایی آگاهانه با مسائل اجتماعی برخورد نکنند، تصمیم ها نمی تواند تاثیر گذار باشد.

وی برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های اجتماعی را لازم دانست و تصریح کرد: تهیه اطلس آسیب های اجتماعی توسط دستگاه های متولی در شهرستان آستارا ضروری است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات دولت مداخله در بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی بوده و از چهار سال گذشته، بیشترین برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر با هدف برطرف کردن چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه هر یک از ما با آسیب‌های اجتماعی به‌نوعی درگیر بوده و این آسیب‌ها را لمس کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: دروغ‌گویی و پرخاشگری از جمله آسیب‌های اجتماعی هستند که اگر با آن برخورد نشود به ناهنجاری‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند.

رنجکش از برگزاری هفته فرهنگی و اجتماعی آستارا در اواخر پاییز امسال خبر داد و بیان کرد: در این هفته ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی و اجتماعی آستارا در حوزه های مختلف در قالب نمایشگاه معرفی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.