×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

پنجمین جلسه شورای شهر لاهیجان 2 - تمیزکار گزینه اصلی شهرداری لاهیجان | دلیل ناتمام ماندن جلسه انتخاب شهردار لاهیجان چیست؟! + جزئیات - انتخاب شهردار لاهیجان

انتخاب شهردار لاهیجان به خاطر به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر، به جلسات آینده موکول شد.

اختصاصی «بامردم»، س از کش و قوس های فراوان در فرآیند انتخاب شهردار لاهیجان، در حالی که در جلسه امروز تقریبا شهردار آینده انتخاب شده بود، دو عضو غایب در جلسه (طیران و نصرتی) پس از حضور کوتاه در ساختمان شورا به همراه یک عضو حاضر در جلسه (شعربافان) ساختمان را ترک کرده تا این نشست نا تمام بماند.

این در حالی است که تاخیر در انتخاب شهردار بار ها از سوی مردم و حتی امام جمعه لاهیجان مورد انتقاد قرار گرفته است.

جالب اینجاست منتقدین اصلی کحالی در حالی امروز حامی وی شده اند و از او حمایت می کنند که برخی از آن ها در نشست هایی به شدت به وی انتقاد کرده و وی را در حد لاهیجان نمی دانستند!

در کنار این حمایت های غیر منطقی و مشکوک از شهردار اسبق برکنار شده، انتخاب هوشمندانه دیگر اعضای شورای شهر و تجمیع بر روی سخنگو فعلی شورا که از اعضای با سابقه، توانمند و شناخته شده در لاهیجان، استان گیلان و حتی کشور می باشد از اقدامات قابل تقدیر‌ در این دوره شورا محسوب می شود.

در صورت انتخاب تمیزکار به عنوان شهردار، عضو علی البدل به شورا راه خواهد یافت.

جالب این است که ظاهرا یکی از سه نفر غایب در جلسه مخالف انتخاب تمیزکار به عنوان شهردار نبوده و تنها به خاطر مخالفت با راهیابی عضو علی البدل به شورا، از جلسه امروز انتخاب شهردار خارج شده است.

تمیزکار در حال حاضر نیز سخنگوی شورای شهر دور پنجم لاهیجان می باشد و انتخاب و راهیابی او به شورای شهر خود نشان دهنده حمایت مردمی از وی می باشد.

جواد نجار تمیزکار - تمیزکار گزینه اصلی شهرداری لاهیجان | دلیل ناتمام ماندن جلسه انتخاب شهردار لاهیجان چیست؟! + جزئیات - انتخاب شهردار لاهیجان

معاونت دانشگاه آزاد اسلامی و رییس مرکز آموزسی فرهنگی سما لاهیجان، عضویت در شورای سیاستگذاری سما گیلان، رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در سومین دوره از انتخابات شوراهای شهر، نایب رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در چهارمین دوره از انتخابات شوراهای شهر، رییس کمیسیون حقوقی و فرهنگی سومین دوره شورای اسلامی شهر لاهیجان، عضو کمیسیون عمرانی و حقوقی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر لاهیجان، مدرس آموزش شوراهای شهر و روستای استان گیلان با حکم رییس عالی شورای اسلامی کشور، عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان لاهیجان، عضو شورای اجرایی هلال احمر لاهیجان، عضو شورای ترافیک شهرستان لاهیجان، عضو شورای آموزش و پرورش لاهیجان، عضو انجمن نمایش کشور، عضو انجمن سینمای جوانان کشور، عضو انجمن اولیا و مربیان ۶ مدرسه در مقاطع مختلف و ده ها عنوان دیگر تنها بخشی از رزومه های قابل توجه جواد نجار تمیزکار می باشد.

وی هم اکنون دانشجوی دکتری مدیریت بوده و در دانشگاه نیز مشغول تدریس و خدمت است.

 

  1. علی

    با سلام . بنده به عنوان عضوی از این شهر مخالف حضور آقای تمیزکار به عنوان شهردار هستم دلیل بنده این است که حدود یک ماه پیش شورای اسلامی فراخوانی بابت نام نویسی برای تصدی شهردار شهر لاهیجان دادن و حدود ۳۱ نفر نان نویسی کردن که از این تعداد ۱۶ نفر به مرحله مصاحبه رسیدن بعد مصاحبه قرار بر این شد که شهردار از بین این نفرات انتخاب بشه بنده از آقای تمیزکار میپرسم شما جزو ثبت نام کنندگان و مصاحبه شوندگان بودین اگر نبودین چطور به خودتون اجازه می دین خود را کاندید این سمت کنید آیا این کار شما توهین و بی احترامی به مردم و همچنین توهین و بی احترامی به ثبت نام کنندگان و مصاحبه شوندگان نیست این عمل شما نشان از این دارد که شما با فراخوان و ثبت نام مردم را فریب دادید

  2. علی

    ودر ادامه اگر هر کدام از اعضای محترم شورا در این راه با شما همکاری کنند به نوعی در توهین به مردم و مصاحبه شوندگان شریک هستن

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.