یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • محل دفن زباله لاهیجان شایسته شهر نمونه گردشگری نیست / ضرورت احداث تصفیه‌خانه برای بیمارستان در حال احداث پیروز
    20 تیر 1395 - 23:45
    شناسه : 9483
    0

    اختصاصی/عصر روز گذشته، سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان لاهیجان به ریاست سید محمدی احمدی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش بامردم، در  ابتدای جلسه علی امیری رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لاهیجان و دبیر کارگروه مدیریت پسماند، توضیحاتی در خصوص وظایف و اقدامات انجام گرفته در کمیته‌های فرعی تخصصی پسماندهای شهرستان […]

    پ
    پ

    محمد احمدی فرماندار لاهیجان (6)

    اختصاصی/عصر روز گذشته، سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان لاهیجان به ریاست سید محمدی احمدی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

    به گزارش بامردم، در  ابتدای جلسه علی امیری رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لاهیجان و دبیر کارگروه مدیریت پسماند، توضیحاتی در خصوص وظایف و اقدامات انجام گرفته در کمیته‌های فرعی تخصصی پسماندهای شهرستان ارائه کرد و گفت: وضعیت شیرابه حاصل از محل دفن زباله بحرانی است و مکان مناسبی برای تخلیه لجن‌هایی که توسط تانکرهای لجن‌کش حمل می‌شود وجود ندارد.

    فرماندار لاهیجان در ادامه با بررسی برنامه ها، مشکلات و پیشنهادات ارائه شده گفت: در مدت یک ماه کلیه مطب‌ها و مراکز درمانی بخش خصوصی می‌بایست نسبت به امحاء پسماندهای  عفونی اقدام کنند و در غیر این صورت برابر قوانین و مقرارات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

    سید محمد احمدی افزود: محل دفن زباله لاهیجان شایسته شهر نمونه گردشگری نیست و برای حل مشکل کنترل شیرابه و محل دفن زباله جلسه ای با حضور کارشناسان فرمانداری، مرکز بهداشت و محیط زیست شهرستان، تشکیل و این مشکل دقیق بررسی خواهد شد تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

    وی تصریح کرد: مشکل مربوط به دفن لجن و تانکرهای لجن‌کش توسط اداره آب و فاضلاب شهرستان بررسی و رفع خواهد شد.

    احمدی از برگزاری دوره های آموزشی برای دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها توسط بخشداری مرکزی و رودبنه خبر داد و افزود: در صورت نیاز از کارشناسان محیط زیست و مرکز بهداشت درخواست همکاری می‌شود.

    فرماندار لاهیجان به ضرورت احداث تصفیه‌خانه برای بیمارستان در حال احداث پیروز اشاره کرد و افزود: این مسئله توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان بررسی و در جلسه بعدی گزارش شود.

    وی برخی ار مشکلات مربوط به شهرک صنعتی لاهیجان عنوان کرد و گفت: مسئول شهرک صنعتی در اسرع وقت نسبت به تکمیل، ایزوله کردن و درپوش گذاشتن کانال خروجی فاضلاب در روستای توستان و همچنین طبق برنامه زمانبندی شده نسبت به احداث حوضچه انتظار و فاز دوم تصفیه خانه اقدام کند و اقدامات و پیگیری های انجام شده را در جلسات بعدی گزارش دهد.

     

    در پایان جلسه هر یک از دبیران کمیته های فرعی تخصصی پسماند های پزشکی، شهری و صنعتی، کشاورزی و روستایی، پساب های شهری و روستایی برنامه های سال 1395 را ارائه کردند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.