پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41527 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خطوط قرمز ما در موضوع ادارات شهرستان قانون اساسی خواهد بود / خواسته های نماینده و فرماندار مشترک است
    21 تیر 1395 - 1:15
    شناسه : 9492
    0

    فرماندار جدید لاهیجان با بیان اینکه خواسته های ما با آقای نیکفر یکی است چون خواسته ی غیرمنطقی، غیرشرعی و غیرقانونی از یکدیگر نخواهیم داشت گفت: یقینا خطوط قرمز ما در موضوع ادارات شهرستان قانون اساسی خواهد بود و هیچ گونه تزلزل و کوتاهی را نمی پذیریم. به گزارش بامردم، شامگاه یک شنبه(۲۰ تیر) جلسه […]

    پ
    پ

    48545

    فرماندار جدید لاهیجان با بیان اینکه خواسته های ما با آقای نیکفر یکی است چون خواسته ی غیرمنطقی، غیرشرعی و غیرقانونی از یکدیگر نخواهیم داشت گفت: یقینا خطوط قرمز ما در موضوع ادارات شهرستان قانون اساسی خواهد بود و هیچ گونه تزلزل و کوتاهی را نمی پذیریم.

    به گزارش بامردم، شامگاه یک شنبه(۲۰ تیر) جلسه مشترک نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با فرماندار شهرستان لاهیجان در اتاق فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

    فرماندار لاهیجان نیز در این نشست با بیان اینکه هدف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران چیزی جز خدمت به مردم و رضایت خداوند نیست گفت: با این هدف مشترک قوه مجریه، قضائیه و مقننه به همراه نماینده ولی فقیه دست به دست هم می دهیم که یکی پس از دیگری مشکلات را با برآیند و تعامل به وجود آمده حل کنیم.

    احمدی با بیان اینکه یقینا خطوط قرمز ما در موضوع ادارات شهرستان نیز قانون اساسی خواهد بود و همه روسای ادارات باید از قانون تبعیت کنند گفت: خواست من خواست آقای نماینده و خواست آقای نماینده خواست من است؛ البته خواسته ی ما خواست غیرمنطقی، غیرشرعی و غیرقانونی نیست و همه باید محکم در این مسیر قدم برداریم.

    وی با بیان اینکه هیچ گونه تزلزل و کوتاهی را ازمسئولین شهرستانی نمی پذیریم تاکید کرد: مسئولین شهرستانی باید براساس برنامه ای که داده خواهد شد گام بردارند و مشخصا اولین حرکت ما در حوزه زیرساخت هایی خواهد بود که برازنده شهرستان لاهیجان نیست.

     فرماندار لاهیجان با بیان اینکه بیش از پنجاه درصد راه های روستایی شهرستان لاهیجان هنوز آسفالت نشدند و بخشی از روستاهای ما فاقد آب سالم هستند و این وضعیت برازنده مردم لاهیجان نیست گفت: ما مصمم هستیم با همه ظرفیت هایی که نماینده لاهیجان می توانند در کشور برای ما ایجاد کنند و استفاده از ظرفیت های استانی و شهرستانی این موضوعات را حل کنیم.

    وی در پایان با بیان اینکه هیچ چیزی را از مردم پنهان نخواهیم کرد و در هر مقطع به مردم گزارش کار می دهیم گفت: امیدواریم نشاط سیاسی و امیدی که مدنظر مااست به تبعیت از کشور و استان در شهرستان به دست آید.

    منبع : لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.