×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نرجس محمددوست نائب رییس شورای شهر آستانه اشرفیه - فرهنگ عذرخواهی را از خودم شروع می‌کنم | بی شک دکتر سلیمانی با اهداف و اندیشه های بسیار خوب جزو مدیران بلند مدت ما خواهند بود - آستانه اشرفیه

نرجس محمددوست نائب رییس شورای شهر آستانه اشرفیه با بیان اینکه فرهنگ عذرخواهی را از خودم شروع می کنم، بیان داشت: از مردم آستانه اشرفیه عذرخواهی می کنم چرا که باید زودتر از این برای انتخاب شهردار به انسجام می رسیدیم

اختصاصی«بامردم»، نرجس محمددوست در جلسه تعیین شهردار آستانه اشرفیه با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تبریک روزجهانی کودک ، اظهار داشت: تصمیمی که امروز برای شهر آستانه اشرفیه گرفته شده حاصل دموکراسی است که از رای مردم به دست آمده تا برای شهر و مردم این شهر تصمیم بگیریم.

وی افزود: خوشحالم که ۵ نفر از اعضای شورای شهر به دکتر سلیمانی رای دادند و می بایست همچین تجمیع و رای دهی زودتر اتفاق می افتاد.

نائب رییس شورای شهر آستانه اشرفیه با بیان اینکه فرهنگ عذرخواهی را از خودم شروع می کنم، بیان داشت: از مردم آستانه اشرفیه عذرخواهی می کنم چرا که باید زودتر از این برای انتخاب شهردار به انسجام می رسیدیم و روند انتخاب شهردار را سریع تر انجام می دادیم.

محمددوست عنوان کرد: یک تئوری در جامعه شناسی وجود دارد به نام جامعه بلند مدت و جامعه کوتاه مدت، متاسفانه در بسیاری از موارد مدیران ما مدیران کوتاه مدت هستند و خیلی کم دیده می شود که یک مدیر ۴ سال یا ۵ سال در یک مکان فعالیت داشته باشد.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که شهردار آستانه اشرفه مدت بسیار زیادی است که با رای شورا مشغول خدمت است و بی شک ایشان با اهداف و اندیشه های بسیار خوب جزو مدیران بلند مدت ما خواهند بود.

نائب رییس شورای شهر آستانه اشرفیه گفت: افراد و گزینه های مختلفی برای تصدی شهرداری آستانه اشرفیه رزومه ارسال کردند و ما به دنبال این بودیم که یا دکتر سلیمانی شهردار شود و یا گزینه ای قوی تر از ایشان و شرایط طوری شد که با توجه به انگیزه بسیار بالای مهندس سلیمانی برای توسعه شهر به سمت ایشان برویم.

محمددوست با بیان اینکه فکر می کنم میانگین سنی شورای پنجم آستانه اشرفیه نسبت به شورا های دیگر جوان تر است، تصریح کرد: امیدوارم به خاطر اعتمادی که به جوانان شده است بتوانیم پاسخگوی جوانان و همه مردم شهر بوده و در این رابطه رو سفید بیرون آییم.

امیدوارم رای ما برای آستانه اشرفیه تغییر، زیبایی، توسعه و پیشرفت به همراه داشته باشد و با رویکرد جوانتری که به شورا راه یافته است بتوانیم فرهنگ مشورت پذیری و جوانگرایی را ترویج دهیم و با استفاده از مشاوران در حوزه های مختلف بتوانیم به سوی توسعه و پیشرفت حرکت کرده و رضایت مردم را جذب و رابطه ای متقابل برقرار کنیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.