×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دستگیری1-300x230

ماموران نیروی انتظامی، سارقان موتورسیکلت در لنگرود و سیم های برق در رودسر را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش بامردم، فرمانده نیروی انتظامی لنگرود از کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری سه سارق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین نیک فرد گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح امنیت اجتماعی به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و با بررسی سوابق، از سرقتی بودن این وسیله نقلیه اطمینان یافتند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه ماموران انتظامی راکب و ترک نشین موتور سیکلت را دستگیر کردند، افزود: دو متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.
سرهنگ نیک فرد با اشاره به دستگیری یک سارق موتورسیکلت دیگر در این شهرستان بیان داشت: سارق ۳۴ ساله دستگیر شده در تحقیقات پلیسی، به سه فقره سرقت اعتراف کرد.
وی با اشاره به اینکه موتور سیکلت های سرقتی، کشف و به صاحبان آن مسترد شد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده نیروی انتظامی رودسر نیز از دستگیری دو سارق سیم برق و کشف شش فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق از شبکه توزیع برق شهرستان، با بررسی مستندات و فعال سازی گشت های محسوس و نامحسوس پلیس آگاهی، دو نفر سارق حرفه ای سیم برق شناسایی و همراه با ابزار جرم دستگیر شدند.
وی ادامه داد: سارقان ابتدا منکر هرگونه سرقت شده اما در تحقیقات فنی پلیس و مواجهه با دلایل و مدارک، لب به سخن گشودند و به شش فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و در ادامه روانه زندان شدند.
شهرستان های لنگرود و رودسر در شرق استان گیلان واقع هستند.
ایرنا

انتهای پیام /*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.