شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41464 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در مجموعه نیروی انتظامی لاهیجان انسجام و تدبیر بسیار خوبی دیده می‌شود
    18 مهر 1396 - 15:19
    شناسه : 95766
    0

    فرماندار لاهیجان در ادامه با اشاره به وظایف بسیار مهم نیروی انتظامی، تصریح کرد: در مجموعه نیروی انتظامی لاهیجان انسجام و تدبیر بسیار خوبی دیده می شود که به نظم و امنیت هرچه بیشتر شهرستان کمک می کند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ سید محمد احمدی با تسلیت ماه محرم و تبریک هفته نیروی […]

    پ
    پ

    - در مجموعه نیروی انتظامی لاهیجان انسجام و تدبیر بسیار خوبی دیده می‌شود -

    فرماندار لاهیجان در ادامه با اشاره به وظایف بسیار مهم نیروی انتظامی، تصریح کرد: در مجموعه نیروی انتظامی لاهیجان انسجام و تدبیر بسیار خوبی دیده می شود که به نظم و امنیت هرچه بیشتر شهرستان کمک می کند.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ سید محمد احمدی با تسلیت ماه محرم و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: مهمترین ریشه ای که ما در انقلاب اسلامی می توانیم بیان کنیم قیام امام حسین (ع) بود که آن روزهای پیروزی انقلاب نیز در ماه محرم بود.

    وی در رابطه با تفاوت انقلاب و واقعه کربلا عنوان کرد: مقاوم معظم رهبری نیز در بسیاری از سخنرانی های خود از واژه هایی همچون سفیران فی سبیل الله استفاده می کنند که به همین موضوع بر می گردد، در کربلا از بین ده ها سربازی که به کاروان امام حسین(ع) پیوستند تنها 72 نفر باقی ماندند و این بد اخلاقی بود که از مردم دیده می شد اما در انقلاب ما هر روزی که از عمر پربرکت آن می گذرد به سربازان آن اضافه می شود و اینجاست که می گوییم نظام ما نظام الهی است و می گوییم نظام مقدس جمهوری اسلامی.

    فرماندار لاهیجان در ادامه با اشاره به وظایف بسیار مهم نیروی انتظامی، تصریح کرد: در مجموعه نیروی انتظامی لاهیجان انسجام و تدبیر بسیار خوبی دیده می شود که به نظم و امنیت هرچه بیشتر شهرستان کمک می کند.

    احمدی خاطرنشان کرد: یکی از ارکان برقراری امنیت نیروی انتظامی است که با قدرت و در کمال قانون مداری و اخلاق امنیت را برای همه مردم برقرار می کند.

    وی اقتدار پلیس را مرهون تعامل همه مردم با پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: در برقراری امنیت در یک جامعه باید همه ادارات ، نهادها و مردم با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند تا یک امنیت پایدار در جامعه پدیدار شود.

    در این مراسم از طرف فرماندار و رئیس شورای تامین از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و جمعی از پرسنل نمونه نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.