شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41551 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2375×
بازهم مسئولان به وعده خود عمل نکردند / با کشاورز چایکار صادق باشید
21 تیر 1395 - 21:55
شناسه : 9588
1

  اختصاصی/رییس اتحادیه چایکاران کشور گفت: متاستفانه بازهم مسئولان به وعده خود درباره پرداخت مطالبات چایکاران عمل نکردند. ایرج هوسمی در گفتگو با خبرنگار بامردم گفت: چین اول و دوم چای تمام شده و نیمی از محصول سال 1395 نیز برداشت شده است اما با اینکه مسئولان در خصوص پرداخت مطالبات چایکاران قول داده بودند، […]

پ
پ

hosemi-i

 

اختصاصی/رییس اتحادیه چایکاران کشور گفت: متاستفانه بازهم مسئولان به وعده خود درباره پرداخت مطالبات چایکاران عمل نکردند.

ایرج هوسمی در گفتگو با خبرنگار بامردم گفت: چین اول و دوم چای تمام شده و نیمی از محصول سال 1395 نیز برداشت شده است اما با اینکه مسئولان در خصوص پرداخت مطالبات چایکاران قول داده بودند، همچنان این قول عملی نشده است.

وی با بیان اینکه کشاورز چایکار از دیرکرد پرداخت مطالباتش خسته شده است اظهار کرد : متاسفانه هنوز از اعتبارات مصوبه افزایش قطعی بهای برگ سبز چای خبری نیست و این در حالی است که بسیاری از چایکاران معطل نان شب خود هستند.

هوسمی با اشاره به اینکه  امسال 75 هزاران برگ سبز چای برداشت شده است گفت:  متاسفانه سالانه حدود یکصد هزار تن چای قاچاق و به صورت قانونی و غیر قانونی وارد می‌شود.

ریس انحادیه چایکاران کشور در خصوص کیفیت محصول چای امسال تصریح کرد: مرغوبیت چای برداشت شده امسال در چهار سال اخیر بی سابقه بوده است و چایکاران با عشق به باغات چای رفته و محصولات با کیفیتی برداشت کرده اند و این سبب مطلوب بودن چای تولیدی توسط کارخانه ها شده است.

هوسمی  ادامه داد: در شمال کشور 28 هزار هکتار باغ چای وجود دارد که بیشتر باغ‌های چای به علت عدم وجود توجیه اقتصادی به حال خود رها شده و به صورت جنگل و مخروبه در آمده و چهار هزار هکتار از این باغ‌ها نیز تبدیل به ویلا و ساختمان شده است.

وی در پایان بیان کرد: مردم تا کی باید چشم انتظار عملی شدن شعار ها و وعده های مسئولان باشند، بیایید با قشر کشاورز چایکار صادق باشید.

به گزارش بامردم، رییس اتحادیه چایکاران کشور میانگین مصرف چای هر فرد ایرانی یک کیلو و ششصد گرم اعلام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.