شنبه, 29 اردیبهشت 1403 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41737 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2383×
شهردار منطقه یک با نامه ای خودش را به عنوان مدیر نمونه منطقه یک معرفی کرد! + تصویر نامه
  • 19 مهر 1396 ساعت: 1:28
  • شناسه : 95904
    0

    شهردار منطقه یک رشت در پاسخ به نامه ای که از او خواسته شده بود تا مدیران و کارمندان نمونه منطقه تحت تصدی خود را برای تقدیر در روز کارمند معرفی نماید، خودش را به عنوان مدیر نمونه به امور اداری شهرداری مرکز معرفی کرد! به گزارش خزر، در چند روز گذشته ماجرای نامه فرامرز […]

    پ
    پ

    شهردار منطقه یک رشت در پاسخ به نامه ای که از او خواسته شده بود تا مدیران و کارمندان نمونه منطقه تحت تصدی خود را برای تقدیر در روز کارمند معرفی نماید، خودش را به عنوان مدیر نمونه به امور اداری شهرداری مرکز معرفی کرد!

    به گزارش خزر، در چند روز گذشته ماجرای نامه فرامرز جمشیدپور به خودش در رسانه های استانی و کشوری تبدیل به یک سوژه عجیب شده و با حجمی وسیع در حال دست به دست شدن است! پاسخ سرپرست سابق شهرداری رشت به انتقادات هم نه تنها از حجم آن کم نکرد بلکه آتشی که می رفت با گذشت زمان زیر خاکستر شود را دوباره شعله ور کرد.

    اما گویا پیش از جمشیدپور مدیران دیگری هم در بدنه شهرداری بوده اند که نسبت به منصب مدیریتی خود دیدگاهی غنیمتی داشته و سعی کنند از فرصت ها برای برداشتن سهم شان از سفره شهرداری نهایت استفاده را ببرند! محمدپور ناصرانی، شهردار یا مدیر منطقه یک شهرداری رشت یکی از همین دست مدیران است.

    1lhd photo ۲۰۱۷ ۱۰ ۱۰ ۱۴ ۰۴ ۲۳ - شهردار منطقه یک با نامه ای خودش را به عنوان مدیر نمونه منطقه یک معرفی کرد! + تصویر نامه -

    همانطور که از تصویر بالا مشخص است چندی پیش علیرضا دانش، مدیر امور اداری وقت شهرداری رشت با ارسال نامه ای خطاب به معاونین، مدیران ستادی، مدیران مناطق و سازمان های تابعه از آنان می خواهد به مناسبت روز کارمند لیستی از مدیران و کارمندان نمونه شهرداری را با توجه به شاخص های مندرج در فرم پیوست ارسال کنند تا از آنان تقدیر به عمل آید. گویا، محمد پورناصرانی، مدیرمنطقه یک شهرداری رشت که یکی از مخاطبین نامه فوق بوده، مدیری بهتر از خودش را در شهرداری منطقه تحت امر خود پیدا نمی کند و خودش را مستحق تقدیر می بیند.

    در همین راستا علیرضا دانش، مدیروقت امور اداری شهرداری رشت در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین می گوید: ما بجهت معرفی کارمندان نمونه نامه زدیم اما ایشان نام خودشان را نوشتند.

    وی می افزاید: این مسائل را شاید کسی دقت نکند و چنین کاری را صورت دهد، شاید هم منظوری نبوده است اما معمولا در چنین شرایطی مقام ارشد دستگاه تشخیص می دهد که کدام یک از مدیران عملکرد بهتری دارند. در ارزیابی مدیران قطعا این شهردار است که باید تشخیص دهد کدام یک از مدیران عملکرد بهتری داشته اند. این موضوع متعارف نیست اما خُب ایشان نوشته اند!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.