پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حرف های ناگفته مالک باشگاه چای ناطق لاهیجان
    20 مهر 1396 - 11:18
    شناسه : 96077
    3

    مالک باشگاه چای ناطق لاهیجان با انتشار متنی در فضای مجازی نسبت به عدم حمایت از این تیم گلایه کرد. در متن پیام دردودل گونه ایمانعلی ناطق آمده است: با سلام خدمت تمامی دوستان فوتبالی لاهیجان بعد از سالها شهر لاهیجان دو سال پیاپی هست که در رده بزرگسالان در حال تیم داری هستش و […]

    پ
    پ

    ناطق - حرف های ناگفته مالک باشگاه چای ناطق لاهیجان - ایمانعلی ناطق

    مالک باشگاه چای ناطق لاهیجان با انتشار متنی در فضای مجازی نسبت به عدم حمایت از این تیم گلایه کرد.

    در متن پیام دردودل گونه ایمانعلی ناطق آمده است:

    با سلام خدمت تمامی دوستان فوتبالی لاهیجان

    بعد از سالها شهر لاهیجان دو سال پیاپی هست که در رده بزرگسالان در حال تیم داری هستش و خوب و بد تیم سرپاس!

    پارسال سال اولی که قرار شد تو لیگ بزرگسالان استان شرکت کنیم ، خیلیها از داخل شهر لاهیجان که جنس فوتبالی شهر رو هم داشتن، مخالف تیم داری بودن ومیگفتن ؛ بیکاری و پول الکی خرج نکن و ب درد نمیخوره و سری که درد نمیکنه رو دسمال نمیبندن! کسای که اگه حرف از منفعت و چیزای دیگه تو ورزش شهر باشه حرف اول و میزنن!!
    و هیچ به فکر این فوتبال و جوونا و استعدادای این شهر نیستن!!
    ولی همین حرفا باعث شد مصمم تر بشیم برا بستن و داشتن تیم بزرگسال تو شهر لاهیجان!

    هدف سال اولمون این بود که تو لیگ باقی بمونیم که به امید خدا و لطف بازیکنان و کادرفنی باقی موندیم!

    پارسال (فصل قبل)موقع انتخابات نمایندگان شهر ،قبل از یکی از بازیامون یکی از نمایندگان محترم ،کل تیم رو دعوت به ناهار در یکی از رستورانای شهر کرد و به بچه های تیم وعده های انچنانی داد از قبیل اتوبوس و مینی بوس و امتیاز دسته سوم و دوم و….
    ولی بعد از گذشته چندین ماه بازیکنان حتی یکبار هم ایشون رو ندیدین!!

    بعد از پایان فصل سال پیش به علت وضع بد اقتصادی و بی تفاوتی مسولین شهر لاهیجان قرار به فروش امتیاز و کنار گذاشتن تیم شد! ولی بعد از جلسه با بازیکنان و کادر برگشتیم و تیم رو ۵ روز مونده به مسابقات بستیم!
    و هیت مدیره ی از بزرگان لاهیجان انتخاب کردیم و جلساتی با حضور آنها برگزار کردیم ولی بعد از چندین جلسه دیگه خبری از هیت مدیر نشد!!!!
    لاهیجان با این همه شرکت بزرک ، یک اسپانسر برای تنها تیم بزرگسالانش نداره و خرج و مخارج کل این تیم رو بنده که یک غیر گیلانی و غیر لاهیجانی هستم میدم!! هیچ گلی هم ندارم چون برای چیزی که عاشقشی باید تاوان داد ، من عاشق این شهرم ، عاشق این جوونام عاشق این فوتبالم!!
    ولی وقتی میبینیم شرکتای بزرگ لاهیجانی برای فقط تبلیغ چند دقیقه ای در شبکه های تلوزیونی سالیانه چندین میلیارد تومن پول پرداخت میکنن ولی تنها تیم شهرشون از نبود اسپانسر رنج میبره واقعا دل ادم به درد میاد!
    اقایان ، بزرگان ، از شما پولی نخواستیم و کمکی نخواستیم فقط بایک خسته نباشید یا یه تبریک دلگرممون کنید تاحداقل بدونیم شهرمون نماینده شورا شهردار فرماندار داره که حمایتمون کنه!
    شاید انقدی که از داخل خود شهر لاهیجان ارزوی منحل شدن و موفق نشدن این تیم رو دارن رقیبای ما اونقد ارزوی موفق نشدن مارو ندارن!!
    وقتی تیم رو جمع کردیم خیلی از اقایان گفتن این بازیکنان که جمع کردید خیلی هاشون مهره سوختن و تیم خراب کن و این کادری ک دارید توانای شو نداره!!
    ولی جوابم به همه این افراد این بود و خواهد بود که تا وقتی من تیم دارم ، این تیم با همین بازیکنان با غیرت که ننگ حاشیه دار بودن بشون زده شده و همین کادر جوان ادامه میده و با نتایجشون جواب همه این انتقادارو میده!!
    اگه این بازیکنان حاشیه داشتن تیم الان وجود نداشت اگه این کادر کار بلد نبود الان این تیم پایه و اساس نداشت!!
    بنده به عنوان مالک باشگاه از تک تک بازیکنان و کادر بخاطر کمبود منابع مالی و پرداخت نشدن حتی ریالی تا به این جای کار از تمامی شما شرمنده هستم! ولی کل شهر بدونن که کسی تو این تیم به فکر منفعت خودش نیست!
    این تیم فقط و فقط یک هدف داره و اونم قهرمانی هستش!

    تیم چای ناطق وصل به هیچ باند و اکیپی نیست و خودمون یه باندیم که هدفمون قهرمانی هستش!!

    بدونید تیم چای ناطق لاهیجان تو این شهر تنهاست!!
    فقط و فقط ٣٠ نفر هستیم برای ابروداری از چندین هزار نفر!!
    حرف اخر:
    تا اینجا تونستیم از این به بعدم هم خواهیم توانست!!
    این اخرین گله و حرفامون بود!
    فقط امیدوارم موقعی که قهرمان شدیم (قول میدم از طرف بازیکان ، کادر و مدیرت که ذره ی کوتاهی در قهرمانی نکنیم ) مسولین پیداشون نشه!!
    این تیم الان نیاز به حمایت و کمک داره !!
    و مطمین باشید تا موقعی که در توانم باشه و جان در بدن داشته باشم این تیم هست و خواهد بود!!
    از تمامی بازیکنان و کادر بی نهایت ممنونم و بدونن تا اخر این تیم ، من حامی تک تکشون هستم و خواهم بود!

    ♦️ایمانعلی ناطق♦️


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.