پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شرکت نوشین در تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرستان حامی جوانان و ورزش بوده است
    21 مهر 1396 - 14:50
    شناسه : 96308
    0

    به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش جلسات متعددی در محل اداره ورزش وجوانان شهرستان لاهیجان با حضور دکتر صادقی رئیس اداره ورزش وجوانان این شهرستان، روسای کمیته های ورزشی، برخی از مسئولین و صاحب تظران شهرستان برگزار شد. به گزارش «بامردم»، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با بیان اینکه در این […]

    پ
    پ

    معارفه رییس جدید اداره ورزش لاهیجان 2 - شرکت نوشین در تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرستان حامی جوانان و ورزش بوده است - جوانان

    به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش جلسات متعددی در محل اداره ورزش وجوانان شهرستان لاهیجان با حضور دکتر صادقی رئیس اداره ورزش وجوانان این شهرستان، روسای کمیته های ورزشی، برخی از مسئولین و صاحب تظران شهرستان برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با بیان اینکه در این جلسات «در مورد مسائل و برنامه های پیشنهادی اجرایی در هفته تربیت بدنی و ورزش بحث و تبادل نظر شد» عنوان کرد: با همکاری و همدلی همه مسئولین شهرستان و صاحب نظران ورزش از پتانسیل های موجود در جهت رشد و توسعه ورزش همگانی و همگانی نمودن ورزش در بین آحاد مردم استفاده خواهیم کرد.
    دکتر ابوالفضل صادقی افزود: برگزاری ده ها مسابقه در رشته های ورزشی مختلف از جمله ، فوتبال، والیبال، ورزشهای همگانی، جشنواره ها و ویژه برنامه های فرهنگی، علمی و ورزشی و … از جمله برنامه هایی است که در هفته تربیت بدنی امسال برگزار خواهد شد.
    وی در ادامه با اشاره به تلاش ها و زحمات مدیر باشگاه ورزشی چای ناطق، بیان داشت: تیم فوتبال چای ناطق تنها تیم لاهیجانی حاضر در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان (جام گیل) بوده و صدر نشین این لیگ می باشد و تا کنون افتخارات فراوانی را برای ورزش شهرستان به دست آورده که می توان به کسب رتبه های برتر کشوری تیم فوتبال ساحلی این باشگاه ورزشی اشاره کرد.
    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با تشکر از حمایت های شرکت نوشین از ورزش این شهرستان، گفت: این شرکت تقریبا در تمامی برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرستان حامی جوانان و ورزش بوده و جای دارد از حمایت های این مجموعه صنعتی کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.